Nekad mrwrw | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrwrw

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/babyz94

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Svensson

Vad är ditt discord namn? myzz#6276

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Lagercrantz han är 24 år gammal och är en migrant från Somalia (som bott i Sverige i 6 år nu och kan prata svenska) men har döljt sin identitet via olagliga håll och heter Olof Lagercrantz på papper. Han är väldigt statussökande och är ute efter att leva livet deluxe. Han är ingen man som visar känslor, och är väldigt intresserad av människor av motsatt kön.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ute efter en seriös RP-server då jag tidigare har spelat väldigt mycket Serious RP på SAMP (san andreas) och har nu köpt en gaming dator och vill lägga all min tid på detta. Jag kan reglerna ut och in. Unive verkade vara den enda befolkade servern som jag lyckades hitta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en av de störst befolkade RP serverna och verkar även vara väldigt seriöst lagd.

Hur hittade du Unive? Via serverlistan på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är svårt i förhand att bestämma sig för vilka mål man har då själva naturen med RP är att den är föränderlig, vad som helst kan hända och jag är ute efter att utveckla min karaktär och lära känna människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna communityn och eventuellt bidra till den.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är förståeligt och jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka