Nekad mrtimw10 | Medlem ansökning [IKLN_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrtimw10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timelim10

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Mike Åkersson är 25 år och har inga sjukdomar. Han har 3 bröder som heter Peter Åkersson, Leif Åkersson och Henrik Åkersson. Peter och Leif 24 och Henrik är 26 år. Peter jobbar som polis assistent och har bra ekonomi. Leif har bra ekonomi och just nu jobbar han som bygg arbetare men han söker något annat jobb. Henrik jobbar också som bygg arbetare och har helt ok ekonomi. Mike har haft en bra uppväxt med sina bröder och sina föräldrar. Vi bodde vid Norrland förut. Mike jobbar som bygg arbetare och är nöjd med sitt jobb men han kanske byter i framtiden. Mike kom till Unive för några månader sen för att han ville prova några jobb i Unive. Mike, Peter, Leif och Henriks mamma och pappa började tappa kontakten sen försvann dom helt när Mike var 16 år. Mike blev mobbad under hela sin skol tid från förskoleklass till sista året i gymnasiet. Mike hade bara sina bröder. Mike är en väldigt kreativ och positiv person som gillar att vara med folk, umgås och spela tv spel. Mike gillar även billar, så gillar han att mecka och hålla på med elektronik. Mike gick 3 år extra i gymnasiet för att bli bättre. Mike försöker att hitta ett ställe att bo på. Mike har knappt någon kontakt med sina bröder för dom har saker att göra t.ex. att jobba. Mike har väldigt bra betyg i skolan. Har tar inte droger. Mike tränar också en hel del. Mike brukar vara med Peter och Leif när han var liten men Henrik tyckte inte han om att vara med för att han var tråkigare.