Nekad mrtimw10 | Medlem ansökning [IKLN_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrtimw10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timelim10

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Mike Åkersson är 25 år och har inga sjukdomar. Han har 3 bröder som heter Peter Åkersson, Leif Åkersson och Henrik Åkersson. Peter och Leif 24 och Henrik är 26 år. Peter jobbar som polis assistent och har bra ekonomi. Leif har bra ekonomi och just nu jobbar han som bygg arbetare men han söker något annat jobb. Henrik jobbar också som bygg arbetare och har helt ok ekonomi. Mike har haft en bra uppväxt med sina bröder och sina föräldrar. Vi bodde vid Norrland förut. Mike jobbar som bygg arbetare och är nöjd med sitt jobb men han kanske byter i framtiden. Mike kom till Unive för några månader sen för att han ville prova några jobb i Unive. Mike, Peter, Leif och Henriks mamma och pappa började tappa kontakten sen försvann dom helt när Mike var 16 år. Mike blev mobbad under hela sin skol tid från förskoleklass till sista året i gymnasiet. Mike hade bara sina bröder. Mike är en väldigt kreativ och positiv person som gillar att vara med folk, umgås och spela tv spel. Mike gillar även billar, så gillar han att mecka och hålla på med elektronik. Mike gick 3 år extra i gymnasiet för att bli bättre. Mike försöker att hitta ett ställe att bo på. Mike har knappt någon kontakt med sina bröder för dom har saker att göra t.ex. att jobba. Mike har väldigt bra betyg i skolan. Har tar inte droger. Mike tränar också en hel del. Mike brukar vara med Peter och Leif när han var liten men Henrik tyckte inte han om att vara med för att han var tråkigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå inget lalla allting ska vara så realistiskt som möjligt. jag vill att RP ska vara så bra som möjligt. Kommer göra roliga scenarion. samt ah en allmän bra tid på unive. kommer säkert söka vidare till SV så jag kan vara med att påverka RP på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska RP för makt och pengar det ska vara roligt för båda parterna. T.ex. om man gör ett rån också kommer polisen och bara skjuter ner alla rånare och det blir inte kul för rånarna. Men det blir roligare för både rånarna och polisen om dom RP ordentligt och förhandlar och om man är brandman så ska man inte bara åka runt och släka bränder du ska RP annars roll spelar och då RP du för pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Om man dör så får man inte vara inne inom 12 timmar och man måste vara godkänd för att vara kriminell. OOC= du tar information utanför spelet och använder det i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat innan i unive serven. Jag tog en paus ifrån unive men sen ville jag börja RPa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har några kompis som spelar unive och vill att jag ska börja spela och det var en bra ide.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka