Nekad MrStridarn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrStridarn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Strid

Vad är ditt discord namn? Mr Stridarn

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Bergström, 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, lojal, impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias Bergström växte upp i en liten ort där han tidigt lärde sig att stå på egna ben. Utan en närvarande pappa och med en mamma som kämpade för att få vardagen att gå ihop, hamnade han i fel umgänge. Han började med småbrott som ungdom – moppefusk, snatteri, och senare bilstölder – men samtidigt växte ett starkt intresse för motorer och bilar fram. När han blev äldre insåg han att han ville något mer än bara småkriminalitet. Han tog sig till stan med tanken att börja om. Drömmen är att öppna en egen bilverkstad, bygga upp något han kan vara stolt över, och kanske till och med bli en förebild för andra som haft det tufft. Men hans gamla liv ligger inte så långt bort som han vill tro – gamla kontakter, snabba pengar och ett behov av att ”klara sig själv” hotar att dra honom tillbaka. Hans framtid är inte helt bestämd än – det beror på vilka val han gör, och vilka människor han möter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och respektfullt RP där jag alltid sätter upplevelsen före att "vinna". Jag gillar att skapa realistiska och mänskliga karaktärer som har både styrkor och svagheter, vilket öppnar upp för intressanta scener och långsiktig utveckling.

Jag är inte rädd för att spela på förlust, göra misstag i RP eller låta min karaktär hamna i svåra situationer – för det är just så de bästa berättelserna skapas. Jag försöker också alltid anpassa mig till andra spelare, samarbeta för bra scener och bidra till en positiv stämning på servern.

Oavsett om min karaktär jobbar civilt, blandas in i krim, eller bara är en del av stadens vardag, så kommer jag att bidra med trovärdigt och genomtänkt rollspel som förhöjer upplevelsen för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du ibland låter den andra parten "vinna" i ett scenario för att skapa bättre och mer realistiskt rollspel. Det handlar inte om att ge upp, utan om att prioritera bra scener, utveckling och samarbete istället för att alltid försöka vinna själv. Det gör upplevelsen roligare och mer meningsfull för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det hat jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft och Ingen RDM/VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och respektfull spelare som alltid försöker bidra till ett positivt community. Jag har tidigare erfarenhet av RP men är också ödmjuk och alltid öppen för att lära mig mer. Jag tycker det är viktigt att bygga bra stämning både i spelet och i Discord, och jag gillar att samarbeta med andra för att skapa roliga och trovärdiga scener. Jag är aktiv, gillar att utveckla min karaktär över tid och tycker att ett bra RP inte bara handlar om min egen karaktärs resa, utan om hur vi tillsammans gör staden levande.
 
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top