Accepterad MrPunz | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPunz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: MrPunz

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/runkeballn

Vad är ditt discord namn? MrPunz#9996

Vad är ditt Hex-ID? 11000013db3c5d9 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pedro Gonzalez han är 29 år och är född 1990 15:e april han har en bror som heter Texas Gonzalez och hade en syster som hette Katrina Gonzalez som dog i en bilolycka, hans mamma är en alkolist och dricker dagligen dom har fortfarande kontaken men varken Pedro eller Texas är stolta över deras mamma. Pappan sitter i fängelse för han rånade en mack 2015 och misshandlade kassörskan och fick 5-7 år för armerat rån och grovt misshandel, Texas åker och hälsar på hans pappa lite då och då... men Pedro har vill inte ha någon kontakt med hans pappa. hans mamma äger en bar och serverar och dricker dagligen och samt säljer droger för att tjäna in lite extra pengar... Pedro gillar att jobba som polis eller med bilar... spelar ingen roll om han säljer dom eller fixar dom han ÄLSKAR bilar... när Pedro var liten så bodde han och hans familj i ett väldigt trångt hus som dom knappt fick plats i alla. när han var uppe på sitt rum kunde han alltid höra sina föräldrar argumentera i köket, ibland blev det även våldsamt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gör väldigt speciella scenarion och gör ofta event som jag tycker e roliga samt att det ser ut som att den här servern har väldigt hög rp nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? 700+ på andra konton inte på de jag skickade i steam länk

Godkänd ;)
Välkommen till Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka