Accepterad mrnafaa | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrnafaa

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411276869/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567cac45

Vad är din discord tagg? mrnafaa

Vem var det som bannade dig? v11necent

Bild på banmeddelande: imagene.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hette ett rasistiskt namn på steam. Jag hade inte varit inne eller spelat på ungefär ett år och fattade inte själv hur grovt och omoget och även kränkande mitt namn var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren precis efter jag hade gått in och en staff såg vad jag hette på steam och valde att banna mig som var rätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag förstår att mitt steam namn var rasistiskt och olämpligt. Det var omoget av mig att välja det, och jag ångrar det verkligen. Jag har reflekterat över det och insett hur fel det var, och att det kan såra andra. Jag tar ansvar för det jag gjorde och jag har lärt mig av det. Jag kommer aldrig använda ett sådant namn igen och hoppas jag kan få en ny chans att visa att jag har förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, för samma anledning, efter jag blev bannad den gången har jag knappt varit inne på datorn samt bytte inte namnet på steam. Innan jag gick in denhär gången (när jag blev bannad nu) då bytte jag före men jag glömde dubbelkolla om det hade bytts och då hade det tydligen inte gjort det och då såg v11necent vad jag hette. Jag har även blivit bannad en gång tidigare p.ga lall, det var över ett år sedan och jag har bettede mig bra efter det på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte välja ett sånt namn från första början, och tänkt mer hur det påverkar andra att se mitt namn, att det var både respektlöst och omoget. Om jag hade förstått då vad jag vet nu, hade jag aldrig använt det namnet. Jag borde ha visat mer respekt från början. Nästa gång kommer jag tänka efter bättre och göra ett val som jag inte behöver ångra.

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Ja, jag har lärt mig mycket av min ban. Och jag förstår nu att det var väldigt omoget att ha det användarnamnet. Det är inget jag är stolt över, och jag ångrar det djupt. Jag har insett att även om jag inte menade något illa, så kan såna ord såra andra och det är aldrig okej. Jag har lärt mig att tänka mer på hur mina val påverkar andra, och jag kommer aldrig använda något liknande igen. Jag vill visa att jag har förändrats och lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka