- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983587958/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? TråkigMänniska#7911
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en stadsbo som gillar att vara på kanten mellan laglydig och små kriminell. Kan prata med allt och alla med en seriös ton men även vara oseriöst när de behövs.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad då jag inte kommer orsaka problem.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört att den är seiös och ganska nice
Hur hittade du Multistaden? Genom en polare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt utan att någon annan tar illa vid.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? TråkigMänniska#7911
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en stadsbo som gillar att vara på kanten mellan laglydig och små kriminell. Kan prata med allt och alla med en seriös ton men även vara oseriöst när de behövs.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad då jag inte kommer orsaka problem.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört att den är seiös och ganska nice
Hur hittade du Multistaden? Genom en polare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt utan att någon annan tar illa vid.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej