Nekad MrHaz | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrHaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839664506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hasan

Vad är ditt discord namn? MrHaz#6852

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdullah. Han föddes den 15 Maj år 1980. I staden Basra som ligger i landet Irak.

År 1983 när Ahmed var 3 år så flyttade han och hans familj till Sverige. Eftersom att hans pappa är efterlyst pga att han var med i en terrororganisation som heter "Al-Alaikum".

Ahmed hade ett jättebra i sitt liv tills år 1993 när han blev 13 år. För när han var 13 år så skilde sig hans föräldrar pga att hans pappa höll på att hjälpa en terrororganisation som heter "Islamiska Staten".

År 1994 när Ahmed var 14 år så dog hans bästa vän av en bilolycka.

Och år 1995 när Ahmed var 15 år så dog hans storasyster av bröstcancer.

Och sen år 1996 när Ahmed var 16 år så dog hans storebror i krig. Eftersom att hans storebror var en soldat som krigade mot terrorister.

Ahmed blir deprimerad under hela sin gymnasietid pga allt som hände honom.

Men under hans gymnasietid så började han också hänga med kriminella människor. Och dom brukade sno grejer från affärer,
klättra på tak, langa knark och spreja på väggar. Dom har flera gånger sprungit från polisen och från Securitas vakter.

Men år 1999 när Ahmed var 19 år och tog studenten så gick han och hans kriminella vänner åt skilda vägar.

Det som hände Ahmed var att han hittade han en man och en kvinna som är några år äldre än honom, mannen och kvinnan är att par och han blir jättebra vän med dom.

Paret hjälpte honom att hitta ett jobb och ett boende.

Ahmed har också ibland varit barnvakt och hundvakt åt parets dotter och hund.

År 2006 när parets dotter blir 16 år så träffar hon en kille som är 19 år.

Ett litet tag efter deras förhållande så brukade han våldta henne, han brukade också misshandla henne utan nån anledning till det.

Och några dagar senare så misshandlar Ahmed killen så han dör. Pga att vad killen gjorde mot henne.

Och ett litet tag efter det så blir Ahmed åtalad för 15 års fängelse pga Mord och Grov misshandel.

Ahmed är nu frisläppt och är hemlös.

Ahmed mår bra nu, och på fritiden så brukar han spela och träna/gymma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive för att jag spelar bara på Unive och ingen annan Svensk RP FiveM server. Jag kommer kunna bli mer aktiv nu när jag har sommarlov. Unive är min favorit svenska RP FiveM server. Jag följer också alla regler och är snäll, trevlig och lojal mot folk. Det jag kommer bidra med är att jag kommer komma hit och spela på Unive varje gång jag har tid till det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av Unive är att det finns mycket saker på den här servern, och vad jag menar med det är att det finns mycket medlemmar, mycket jobb och mycket saker att göra. Och när det blir så här mycket så är det askul tycker jag.

Hur hittade du Unive? En vän visade mig den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att jag ska bli kriminell, ha mycket pengar, ha bra styrka och bra kondition. Och sen att vara omtyckt av folk är ett bra mål också

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att jag ska ha bra relation/kontakt med folk på den här servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag kör inte ens på andra FiveM serverar, bara på den här.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top