Nekad MrDaniel | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrDaniel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? MrDaniel / mrdaniel2391

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i sverige och alltid haft ett allmänt intresse för bilar, Älskar allt om bilar från utseende, till motorer. Varje peng går till lyckokärran. Karaktären har gjort dåliga val i sitt liv och på grund av det är min karaktär inte den smartaste, bryter lagar då och då för man är uttråkad eller hänger med fel typ av vängrupp. Annars allmänt schysst och pålitlig. Planen har alltid varit att öppna upp en egen bilverkstad med servicar som att trimma/chippa bilar för mer effekt och till vilka anledningar? Jo allt från att möjligtvis komma undan med saker eller för race, såklart helt vanlig och daglig använding också för det mesta. En karaktär med genuint intresse av bilar som hamnar på fel plats och fel tid i vissa fall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har testat flera typer av rps men har aldrig hittat det riktigt kul, förmodligen för de inte har varit seriösa med servern eller inte brytt sig om hur deras community faktiskt är. Har några vänner som har kört på Unive och har bestämt mig själv för att testa. Vill utveckla mig själv i rp samt hjälpa till andra som kör på servern och bara ha en bra vibe. Alltid kul och lära känna andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag har förstått rätt så ska man spela fair, man kan inte vinna 24/7, det är inte heller realistiskt. I varje vinnst kan man alltid förlora också. Allmän fair play. Alla ska kunna vinna och förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, OOC, Man kan inte vara kriminell utan rollen, VDM, Döden, Dupe, Bugg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är för mestadels här för har hört om servern från vänner, har bara hört bra om den så tycker det är värt att ge servern ett försök och ha kul inom RP.

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att få med följande: Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka