Accepterad MrCookieBooi | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Lans

Vad är ditt discord namn? MrCookieBooi

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Svensson och är 23 år gammal. Han är uppvuxen utanför uppsala och har en bra humor samt intressen i bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara en del av gemenskapen inom serven och bidra med att skapa en bättre och mer njutbar stämning hos medlemmarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att både sidor av en situation kan hända och ska kunna hända utan att man tycker något dåligt om det. Tex så kanske något händer i en situation som man inte gynnas själv av men som kan vara roligt och bidra till servern ändå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna och speciellt tyngden på de regler som handlar om att när man kör i servern så kör man i servern. Inget annat förutom ens karaktär eller annat utanför spelet ska ha någon inblandning när man väl är inne i servern och kör spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare testat på att köra RP liknande Unive men har aldrig varit så insatt som i denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat spel under en väldigt lång tid och förstår vad det innebär att vara med och bidra i communityt i ett spel. Jag förstår även betydelsen en servern som denna kan ha för en del personer och tror jag kommer kunna bidra bra med RP.

Vidare till muntlig

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka