Nekad MR_HoHo | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR_HoHo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? MR_HoHo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Sven 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig o Lojal ol Beslutsam o Mystis o Stabil

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse Sven föddes i en liten bruksort i mellersta Sverige under 1980-talet, i en miljö där livet gick i ett lugnt men förutsägbart tempo. Hans barndom präglades av doften av olja och metall i faderns verkstad och av stillheten i skogarna runt hemmet. Det var där han lärde sig förstå hur saker fungerade – inte bara maskiner, utan också tålamod, ansvar och vikten av att göra klart det man påbörjat. I skolan höll han sig i bakgrunden. Han var ingen som sökte uppmärksamhet, men han hade ett skarpt sinne för detaljer och en ovanlig uthållighet. När andra gav upp fortsatte Bosse tills han hittade en lösning. Efter gymnasiet följde han en naturlig väg in i industrin, men trots tryggheten i jobbet började en känsla av tomhet växa. Det var som om livet gick på räls utan att egentligen leda någonstans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP, skapa intressanta scenarion och ge andra spelare bra och utvecklande rollspel. Jag fokuserar på långsiktig karaktärsutveckling och respektfull interaktion med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan för att skapa bra och realistiskt rollspel för alla inblandade. Ibland innebär det att låta motparten lyckas om det gör scenariot bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte gjort de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig. nnebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och engagerad spelare som vill bidra till en positiv och seriös RP-miljö. Jag är öppen för feedback och vill utvecklas både som spelare och tillsammans med communityt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka