- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 7
Användarnamn: MR_egg51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991268984/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MR_egg51
Vad är din discord tagg? MR_egg51#6697
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad på discorden
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte en aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev av med alla mina pengar efter en sandstorm sedan försökte jag få hjälp men ingen trodde på mig så jag tog det lite lunkt med fivm och har inte spelat på typ en veka nu kommer jag tillbaka och är tydligen bannad på discord och då behövde jag bli bannad ingame
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för har inte gjort nåt
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte tänkt mig för och typ 2 gånger där jag inte har gjort nåt som nu
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte
Har du lärt dig någonting efter din ban? naj för vet inte vad jag är bannad för
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991268984/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MR_egg51
Vad är din discord tagg? MR_egg51#6697
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad på discorden
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte en aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev av med alla mina pengar efter en sandstorm sedan försökte jag få hjälp men ingen trodde på mig så jag tog det lite lunkt med fivm och har inte spelat på typ en veka nu kommer jag tillbaka och är tydligen bannad på discord och då behövde jag bli bannad ingame
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för har inte gjort nåt
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte tänkt mig för och typ 2 gånger där jag inte har gjort nåt som nu
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte
Har du lärt dig någonting efter din ban? naj för vet inte vad jag är bannad för
Har du läst våra regler? Ja