Accepterad Mr23 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000165b54abd

Vad är din discord tagg? Mr23_w

Vem var det som bannade dig? sp0ky_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-29 173547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va inte rädd om mitt liv och sprang iväg när tre poliser riktade mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inblandad i en polisjakt där jag körde in i en vägspärr och var tvungen att stanna eftersom bilen började sönder. Kort därefter dök tre poliser upp och riktade sina vapen mot mig. Jag tog mig snabbt ur bilen och började springa iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att jag gjorde fel när jag valde att springa ifrån polisen. Min tanke var att skapa en rolig scenario för både mig själv och poliserna, och faktiskt skrattade vi mycket under händelsen. Det hela kändes som en lättsam situation, och mitt avsikt var att göra det roligare för oss alla. Men jag förstår nu att det var ett misstag från min sida och att jag borde ha hanterat det annorlunda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag bliv bannad för att jag körde upp på en berg vilket var fel av mig. Jag tänkte inte på det eftersom jag inte hade spelat FiveM tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha klivit ur bilen, lyssnat på vad polisen hade att säga, och tydligt visat att jag gav upp genom att stiga ur med händerna i luften.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska aldrig göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hörde inte så mycket skratt i klippet men, du fick också stå för konsekvenserna i scenariot. Du blev ju skjuten så tycker bannen är överdriven, men fortfarande rätt i sak.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka