Accepterad Mr Trevligt | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr Trevligt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Mr Trevligt

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260283713/

Vad är ditt namn i verkligheten? petter

Vad är ditt discord namn? Mr Trevligt#0193

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter David Svensson och är en vanlig go kille som är lite kriminell och har ganska många vänner i staden han har två extra bra som heter Knut och Ola dom har varit vänner sedan långt tillbaka och dom brukade alltid hänga och glida runt på sina mopeder. Dom är lite kriminella fast har inte gjort så mycket olagligt inom sina dagar. men David har alltid haft ett intresse för bilar och särskilt muskel bilar. Han har alltid velat ha en men har aldrig haft tillräckligt med pengar. Men en dag tog han tag i sitt liv och började jobba och tjänade ihop pengar till en muskel bil. han köpte en svart sådan och gled runt på den väldigt mycket i staden förut men nu har den gått sönder och han har inte gjort något åt det än. Så han satsar på att börja ett nytt och bra liv i denna staden.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker ni borde whitelista mig för jag skulle föra ett bra RP till servern särskilt nu när folk inte RPar så bra på servern och bara dödar folk utan anledning så behöver vi mer folk som följer reglerna och jag skulle kunna va en av dom. Jag skulle t.ex kunna ta en ansökning till att bli något jobb eller något så att det blir bättre Rp på servern. Nu säger inte jag att jag är bäst på att RPa men jag tror jag skulle kunna va bättre än dom flesta på servern. Jag skulle också tycka att det skulle vara väldigt roligt då jag skulle kunna hjälpa till med förslag som t.ex saker som ni kan lägga till på servern och hur ni skulle kunna förbättra den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det är en väldigt bra server med nästan mest spelare på en server i hela sverige det är nog det jag gillar mest med den att den har så många spelare och att den har många och väldigt bra scripts till skillnad från andra serverar jag spelat på.

Hur många timmar har du på FiveM? 1015

Hur hittade du Multistaden? jag har en vän som jag spelat med förut som hette lallarn nu kallad latchoman och han spelar på denna servern och någon har invat mig till dc:n och då såg jag att han var Admin och han är väldigt seriös rpare så jag kände att det var värt det att ge den en chans

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jah har aldrig blivit bannad här men har blivit bannad på en anan server för att jag eller aa mina kompisar dupade guns så fick jag skiten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte det är därför jag tänkte börja spela på denna.

En fin och utvecklad ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist :)

Låser och arkiverar.

Tillbaka