Nekad Mr.svamp | Chef-jobb ansökan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.svamp

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Mr.kyckling#5555

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månander

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att uteckla jobbet och göra det tll en firma där alla ska känna säga hej till en polis varje gång han kliver i tjänst och attet och vill kunna göra den till en en bra polismyndehet det ska gå bra för polisen och attt ta tag i kriminella generelt.Jag vill bli chef för att tror att jag kommer kunna utveckla på polismyndeheten som har och har och så får man hoppas att de kommer in nya folk ochså som är nöjda vilket är det absolut viktigaste med det hela. Jag tror att i framtiden om jag blir chef kommer folk tycka att jag e bra som rikspolischef hos oss för en bra attityd hjälper folken när dom behöver och bra med och öppet varje dag så det är öppet oftast dynget runt med bra ekomoni och bra med mogna bra anställda som sköter sitt jobb bra. Det är öven viktigt att ha nya asntällda som lär sig med tidens gång som följer med på hela resan! Så jag kommer att utveckla jobbet och göra det till den mest bra polis miljö i staun!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har vart polis en gång i tiden ocg nu när jag ksk blir polis chef så vet jag att man måste ha b körkort och sen så måsta dom veta prio1 prio 2 prio 3 och de måste ju jag och veta de vet jag redan sen så måste en aspirant patuera med en högre persom som typ en assistent sen så måste man sitta i radion när man e tjänst och man ska ha radio diciplin och sen så ska man ha attityd och man ska it stressa utan man ska ta det lungt ochså vet jag att det blir bara bättre om man e snäll mot dom kriminella i ett förrhör för annars blir dom dumma och då blir förrhöret aldrig av typ vid intervju så säger hej och välkommen typ

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag min skola börjar 10:00 till 13:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de skulle jag då skulle jag bara ta en intervju ig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på denna

Har du läst våra Regler? ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka