Nekad mr.redhead (eu) | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.redhead (eu)

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020102727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pierre

Vad är ditt discord namn? mr...REDHEAD (EU)

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Svensson och är 22. Han gillar pengar och älskar bilar, knark och därför är han på den kriminella vägen. Då han tror är det är det bästa han kan göra för att bli rik och uppnå sina drömmar. Han är oftast ute på kvällar och brukar bli skadad i benet (högra). Han hade en tuff barndom där hans pappa lämna han av missbrukning av alkohol och brukade misshandla sin fru. Han hade en barndoms kompis som heter David ekerdal som nu är en kriminell drog handlare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på att visa en roleplay men riktiga känslor och bra på att beskriva saker som hänt. Jag kollar på youtube och twitch när olika spelare kör på UNIVE servern och följer dem och ser vad som händer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en stor svensk server där många visar bra beteende. Det är en rolig server där många är trevliga.

Hur hittade du Unive? genom twitch och youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul lära mig nya saker på fritiden. visa att jag kan spela andra karaktärer och komma bort från verkligheten med att låtsas vara en annan person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik och jobba på ett stort ställe där jag ska vara rik ha många bilar och samarbeta med andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har bara UNIVE serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka