Nekad morrisporris14 | Whitelist ansökning [Eken] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morrisporris14

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198411420212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad är ditt discord namn? mörraaa #8313

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Beata persson och hon är född 1970. Beata älskar allt om bilar som t.e.x laga bilar, pimpa bilar och köra sälja bilar. Beata är en omtänksam och rolig person som bryr sig om andra jätte mycket och hon kan till o med bry sig om andra mer än sig själv. Beata hjälper så många hon kan samtidigt och han älskar chips,godis och läsk. Nu i vinter har hon varit tomten ganska ofta till småbarnen men hon älskar att ge bort saker så varenda människa som frågar om jag är tomten svara jag ja och frågar ifall dom vill ha nåt i julklapp och då brukar jag alltid ge dom nåt. Beata gillar att lära känna och prata med nya folk och hon har jätte många vänner och är ganska välkännd i multistaden. Dip gör så många goda gärningar han kan varje dag som t.e.x köpa bil om dom är ny inflyttade,betala folks fakturor om jag har råd och vara så snäll så möjlig mot alla som är snälla mot honom. Beata har också en bror som heter Steffe svensson som hon är med ganska ofta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill jobba med mer jobb för just nu har jag inte så mycket att göra och svårt att få pengar och jag älskar den här servern och jag vill få mer att göra på servern pga det är svårt för mig att roleplaya när jag bara kör runt och lämnar post och jag tror att min karaktär är bra för servern när jag kommer up i en högre level i servern. Jag är bra på att roleplaya för jag kan komma på samtals ämnen som det var en bible och dem jag snackat med hitils har varit snälla och sagt att jag skulle ansöka för att bli whitelistad så vi kan leka runt mer på servern. Jag kommer bidra med mycket till servern t.e.x. att jag är inne på servern på förmiddagen ibland och att jag är inne på kvällen med. Men vissa av dem jag har snackat med är också whitelistade och dem säger att allt blir mycket lättare och roligare så jag hoppas att jag kommer över till intervjun.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag vill bli whitelistad på den här servern för jag och min kompis spelar väldigt mycket på den just nu och jag vill skaffa pengar lite lättare och jag vill bli någonting inom wl jobb eller jobba som något annat en postnord och så kan jag göra så folk har roligt på servern så gott jag kan. Även för att kunna bidra emd så roliga sceanrion osm går och kunna spela på servenr och hjälpa till inom den wl jobben som jag kommer söka tiill

Hur hittade du Multistaden? av vänner och stream på twtich. Och även vänner som spelar på servern nu och rekomenderar den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att förfylla min dag med nya människor och att bygga upp en karaktär folk ska lära känna i multistaden. Jag vill spela med nya människor och lära känna människor och jag tyckte att multistaden var bäst för detta. Därför är mitt mål med rollspel att lära känna nya personer, få personer att känna mig som den jag är i spelet men också att bara ha kul och njuta av er server och den grymma spelupplevelsen man har. att bidra med roliga scenarion och vara med och bidra med en rolig stund på multistaden. Mitt mål är även att utveckla min rpa så bra det går och även hjälpa andra och försöka mitt bästa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej första gången jag spelar fivem men som sagt har jag hört mycket av vänner och kollat på streams. Kan även alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka