Accepterad moppehackers | Chef-jobb ansökan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbenn

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg hansa

Vad heter du IRL? Ahmed

Vad heter du på discord? ahmedboi

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? På detta konto nån månad men annars ett år men ja gjorde data byte och då försvann mitt konto

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka hålla öppet minst 6 dagar per dag anställa folk så vi har öppet ofta och kunna fixa så jag har nån inne på kontoret medans vi har nån som är ute och kör våran bil så vi ochså kan finnas tillexempel på piren ja ska göra kunderna nöjda då dom varit missnöjda ett tag nu och de ska jag göra genom en tävling kanske med ett annat företag ja ska vara ett tydlig och strickt chef men ändå kön så min personal har det bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har jobbat på Trygg-Hansa en period inte så länge men ja vet hur de funka och är lätt lärd om de finns nya saker o lära sig som chef

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar på veckan har ja nått viktigt prov på skolan kanske jag inye är online lika mycket den Dan men just nu är jag online alla dagar och kommer fortsätta med det

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klar

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yess

Skulle vilja tillägga att jag jobbar för tillfället på Maria Lisas erfaren så ja kan fakturera och är bra med kunder men ja är redo att lämna för trygg hansa jag har ochså jobbat som polis så kan hantera kunder i typ alla situationer och vet va jag gör om nån aggressiv kommer eller om nått händer o polisen inye hinner komma har jobbat på sjukvårdaren så kan sånt

Godkänd, Du är nu "Vidare till muntliga delen" Detta innebär att du ska ta en intervju innan du får jobbet. Lycka till!

Godkänd efter muntlig. Fint jobbat välkommen till Teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka