Vidare till intervju Monkey123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Monkey123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz

Vad är ditt discord namn? eliaz91

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Alex Lindgren och han är 36 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, lugn, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Lindgren växte upp på väst kusten så han fiska och dök ganska mycket, när han va 15 så dog hans flickvän från cancer och har varit deprimerad sedan dess. När han var 17 så dog hans pappa, ett halv år senare så fick han en bonus pappa som hade en dotter men Alex brydde sig inte och började röka morsans cigaretter. När Alex blev 18 så flyttade han hemifrån med en kompis som rumskompis och en dag senare så tog hans vänner med honom till en privat klubb. Där började en grupp att samlas omkring han och säger till han att dra en lina av kokain. Han blev krokad direkt på det så han började dra linjer varje gång han fick pengar och tillslut blev han fångad av polisen och åkte in för drogmissbruk. Han blev dömd till 4 års fängelse och rehab men rehab fungera inte, så när han kom ut så kontaktade han sin gamla dealer och han hade bara LSD så han testade det och han älskade det så han gjorde det ganska mycket tills han överdosade och kollapsa så han svimmade. Hans rumskompis hörde hans huvud slå i bordet så han ringde ambulansen och fick åka till sjukhuset, han gjorde en röntken och då fick hans kompis beskedet om att Kim kommer att ha permanenta hallucinationer och hamnade i en koma i 7 månader. När han vaknade så hade han röster i huvudet en av sakerna var att han hörde att vissa saker pratar med han, han kan prata med en vägg I flera timmar, han ser personer som inte finns där och då beslutar han sig att flytta ifrån väst kusten till unive staden och skaffa ett nytt liv och nya vänner men hans drogmissbruk spökar han varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp. Jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp så inget är nytt för mig jag ansöker till unive just för att jag vill utveckla min rp så den blir så bra som möjligt. Jag kommer bidra med roliga scenarion för båda sidorna, jag är väldigt mogen. Jag tror att det bästa sättet för mig att utveckla min rp är genom unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar och inte bara din sida vinner hela tiden. Man måste göra så den andra sidan har också roligt annars finns det inget roligt i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = random death match innebär att man dödar nån utan en giltig annledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på flera olika stora servrar som avena, ortenwave, nolife och mycket mer

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka