Nekad monkey | Ban överklagan (hansson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monkey

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121415837/

Ditt Hex-ID: 11000014535be9d

Vad är din discord tagg? swet_mnky#1644

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming ~320master. Återstår: 38 dagar 7 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? aså jag vet inte men så här var det det var ett barn som slog folk och tog bilar på torget (jag jobbar som securitas) då for vi efter och vi fick punka på däcket så jag hoppar in i en random bil och far efter pojek för han hoppa in i en annan bil också far vi på östra motor vägen mot ikea och så har det varigt en serie krock så vi hinner inte stanna så föraren flyger 40 meter upp i himlen och dör så jag är kvar då kommer en polis fram till mig och frågar hur det gick då säger jag jag mår bra han ba hur fan överlever du och jag sa att det är bra du vet bältet rädda mig och då blir polisen sur och kickar mig och mina teorier är att han senare på natten sätter sig i supporten och säger att dom ska banna mig för att jag blev aldrig bannad utan medvetande för kl 3 på natten stänger jag av och kl 1 på dagen går jag in och är bannad och så står det att 320master bannad mig så det är min teori utav allt cför jag vart ju offline bannad för jag var ju aldrig online bannad liskom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi fick ett larm om att det var en liten pojke som slog på bilar och vi for ditt när vi kommer fram far han i en gul bil och vi på securitas får punka på däcket så jag hoppar in i en random bil och säger kör efter den bilen och vi far efter när vi kommer fram på östa motorvägen vid ieka är det en serie krock vi hinner inte stanna och krockar in i 5 bilar och han som körde flyger 40 meter upp i luften och dör och polisen kommer fram och frågar hur det är med mig jag säger att jag mår bra och han säger hur fan lever du och jag säger att bältet rädda mig så han blir sur och kickar mig mina teorier är att han senare under natten satte sig i supporten och sa till philip att han skulle banna mig för jag blev offline bannad jag stängde av på natten och senare på dagen är jag bannad i 40 dagar för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet som sakt inte det jag skriver är bara teorier för att jag vart offlinebannad för powermaing och det enda felet jag gjorde den natten var det som jag har berättat så mina teorier är att polisen eller snarare cosmo satte sig i supporten och bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag viste att jag gjorde fel så jag tänkte att jag är inte värd och bli unbanad så jag tänkte igenom vad jag hade gjort och så fick bannen pasera tiden liksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag jag är som sakt ny på rp och jag hade kunnat spela lite mer rp och inte så mycket powergaming men jag fattar inte vad jag gjorde för fel man kan väll inte få 40 dagars ban pgv att man sa att bältet rädda mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska värkligen försöka bli bättre på rp jag försöker ju göra det bästa jag kan och jag lär ju mig nya grejer liskom jag hoppas värkligen jag blir unbanad så jag kan utväckla mig själv att bli en bättre persson/rpare. <3 <3 <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka