Nekad monkey | Ban överklagan (hansson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monkey

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121415837/

Ditt Hex-ID: 11000014535be9d

Vad är din discord tagg? swet_mnky#1644

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming ~320master. Återstår: 38 dagar 7 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? aså jag vet inte men så här var det det var ett barn som slog folk och tog bilar på torget (jag jobbar som securitas) då for vi efter och vi fick punka på däcket så jag hoppar in i en random bil och far efter pojek för han hoppa in i en annan bil också far vi på östra motor vägen mot ikea och så har det varigt en serie krock så vi hinner inte stanna så föraren flyger 40 meter upp i himlen och dör så jag är kvar då kommer en polis fram till mig och frågar hur det gick då säger jag jag mår bra han ba hur fan överlever du och jag sa att det är bra du vet bältet rädda mig och då blir polisen sur och kickar mig och mina teorier är att han senare på natten sätter sig i supporten och säger att dom ska banna mig för att jag blev aldrig bannad utan medvetande för kl 3 på natten stänger jag av och kl 1 på dagen går jag in och är bannad och så står det att 320master bannad mig så det är min teori utav allt cför jag vart ju offline bannad för jag var ju aldrig online bannad liskom