Nekad Mongolid24 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mongolid24

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Mongolid24

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär hete Kjöll Ipkke och är född 1955, Kjölls pappa dog 1945 i Finska vinterkriget säger kjölls mamma, hans pappa har haft ett väldigt stor inflytande i hans liv och han vill precis som sin far bli soldat. När kjöll var 12 gjorde han illa sitt knä i en cricket skada. Kjöll fyller snart 69 men har inte gett upp på sin dröm om att hamna i toppform och bli soldat. Han bodde första delen av sitt liv väldigt rikt med sin mamma på en herrgård. När kjöll var 18 blev hans mamma sparkad av en häst i tinningen och avled på platts. Kjöll bestämde sig då för att göra sina föräldrar stolta och jaga sin dröm som soldat. När hans mamma dog blev han ensam då han var ett ensam barn och då han inte hade råd att bo kvar i herrgården sålde han den och flyttade till lägenhet där han bodde och levde på pengarna han ärvt av sin mamma samtidigt som han jagat sin soldat dröm. Då pengarna han ärvt nu tagit slut måste han bege sig till staden Unive för att skaffa sig ett jobb där kjöll kan tjäna pengar och bo medans han jagar sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP och jag kommer vara en rolig, realistisk och unik karaktär, jag skulle även sprida glädje på servern, vara aktiv och bidra till roliga stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är om man har ett scenario så spelar man inte för sin egen skull du ska också tänka på andra spelarna så dom också har roligt och inte bara du, tex att jag spelar med på ett rån, gisslan eller liknande där jag inte får ut något men spelar med för att alla ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna, ett exempel är RDM, jag ska inte döda eller slå en annan spelare utan anledning. Eller att jag dödar någon direkt istället för att prata mig ur situationen. VDM är liknande regel då jag inte får döda någon med mitt fordon utan anledning. Combat logging är också viktigt då det förstör spelet om man skulle logga ut vid ett rån eller annat senario där det gynnar en att logga ut eller på annat sätt undvika situationen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem förut men för några år sen, precis börjat spela igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, ska bara bli kul att spela det här igen och hoppas ansökan går igenom

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka