Monclizzy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar
Vad är ditt discord namn? mcdonaldssaladeater
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Armand Julius 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, glad, energisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Armand har två pappor och en äldre syster som heter Anna. Han är 25 år gammal och han är glad hela tiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sprida positiv energi samtidigt som jag däremot är väldigt seriös i det jag gör då jag inte till exempel griefar.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Undvik smutskastning mot andra. Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. medlemmar.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det finns inget annat jag vill berätta mer om
Vad är ditt discord namn? mcdonaldssaladeater
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Armand Julius 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, glad, energisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Armand har två pappor och en äldre syster som heter Anna. Han är 25 år gammal och han är glad hela tiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sprida positiv energi samtidigt som jag däremot är väldigt seriös i det jag gör då jag inte till exempel griefar.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Undvik smutskastning mot andra. Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. medlemmar.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det finns inget annat jag vill berätta mer om