- Meddelanden
- 164
- Reaction score
- 16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? monani08
Hur gammal är du? 14 snart 15 och ig 24
Hur länge har du spelat på Unive? Har kört förr men började nu igen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha öppet nästan varje dag, kommer anställa mycket folk, se till så alla vill komma dit när vi har öppet, kommer även se till så polisen/securitas är där ganska ofta vid öppning och stängnig, Kommer se till så klubben går framåt och utvecklas, kommer se till så ingen som jobbar där är korrupt, Kommer vara väldigt noga när jag anställer folk kommer se till så dom är medlem, Kommer se till så allt funkar som det ska innan öppning, se till så vi har pengar i kassan också
har lite svårt och skriva så det kan vara därför jag inte skrev så mycket
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit ägare på många klubbar på andra servrar förut så kan ganska mycket inom klubbar, tror jag har jobbat på en klubb här på unive för länge sen en gång
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yes
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? monani08
Hur gammal är du? 14 snart 15 och ig 24
Hur länge har du spelat på Unive? Har kört förr men började nu igen
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha öppet nästan varje dag, kommer anställa mycket folk, se till så alla vill komma dit när vi har öppet, kommer även se till så polisen/securitas är där ganska ofta vid öppning och stängnig, Kommer se till så klubben går framåt och utvecklas, kommer se till så ingen som jobbar där är korrupt, Kommer vara väldigt noga när jag anställer folk kommer se till så dom är medlem, Kommer se till så allt funkar som det ska innan öppning, se till så vi har pengar i kassan också
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit ägare på många klubbar på andra servrar förut så kan ganska mycket inom klubbar, tror jag har jobbat på en klubb här på unive för länge sen en gång
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yes