- Meddelanden
- 3,165
- Reaction score
- 937
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Plockar kroppar genom bil - Powergaming av Official RA 10p
790514326258843678
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att det var en skottlossning nära mig där min kompis stendog, jag åker därför till honom och av ren lathet väljer jag att inte hoppa ut ur bilen och istället plocka upp honom när jag sitter i bilen för att sedan köra till sjukhuset. Det går kanske 5-10 minuter så får jag åtgärder från ingenstans, det kom mer som en smäll då jag inte vart satt i samtal eller dylikt precis innan jag fick åtgärderna.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden i sig är inte felaktig men tycker att den vart ganska orättvist placerad då jag som spelare aldrig fick ett samtal innan, ingen förvarning och min tidigare historik togs ej i beaktning.
Jag hade önskat mer engagemang från staffen där han faktiskt tar mig i samtal och vägleder mig istället för att bara ge mig poäng och gå vidare.
Jag ångrar däremot faktumet att jag valde att lata mig istället för att ta ansvar som spelare och hoppa ut, riktigt drygt att göra som det jag gjorde.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns bevis till ärendet som jag kan lägga upp:
Och sedan klipp precis innan jag fick poängen:
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Plockar kroppar genom bil - Powergaming av Official RA 10p
790514326258843678
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att det var en skottlossning nära mig där min kompis stendog, jag åker därför till honom och av ren lathet väljer jag att inte hoppa ut ur bilen och istället plocka upp honom när jag sitter i bilen för att sedan köra till sjukhuset. Det går kanske 5-10 minuter så får jag åtgärder från ingenstans, det kom mer som en smäll då jag inte vart satt i samtal eller dylikt precis innan jag fick åtgärderna.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden i sig är inte felaktig men tycker att den vart ganska orättvist placerad då jag som spelare aldrig fick ett samtal innan, ingen förvarning och min tidigare historik togs ej i beaktning.
Jag hade önskat mer engagemang från staffen där han faktiskt tar mig i samtal och vägleder mig istället för att bara ge mig poäng och gå vidare.
Jag ångrar däremot faktumet att jag valde att lata mig istället för att ta ansvar som spelare och hoppa ut, riktigt drygt att göra som det jag gjorde.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns bevis till ärendet som jag kan lägga upp:
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
7 Views - Watch Untitled by Tjugo_Tre and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Och sedan klipp precis innan jag fick poängen:
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by Momo72 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: