MommyMilker420
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197982658581/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Septic#4507
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namn Berg, Johannes Berg. Johannes har betraktat livet som en gangster med intresse ända sen barnsben och har alltid efterliknat deras livsstil i hemmet eller bland kompisar. Min karaktär har aldrig varit den typen som snitchar ut någon vare sig straffet är stort eller litet. Och förlitar sig på att man ska hålla gatornas oskrivna regler till punkt och pricka. Den trettioåriga Johannes drivs med stora ambitioner och drömmar, och har bestämt sig inom snar framtid att starta sin egen grupp och bli nästa stora King Pin.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa denna server med nytt och intresserade folk att prata med, inklusive att bygga upp min karaktärs repetition samt mål. Jag vill lära känna nya människor inom RP som man sedan kan umgås och hänga med IRL och inte bara digitalt eller med exempelvis snapchat. Jag älskar att umgås med människor och vitsord som jag har fått från kompisar eller folk jag har bara träffat en gång verkar intrycket vara detsamma. Jag älskar samt att sprida glädje med mycket humor med dessa RP servrar. Både staffs och andra medspelare har alltid sagt att jag är underbar att var med i konversationer (både under OOC men också RP). Som sagt så bidrar jag till en god stämning med grupper under både OOC samt RP. Målet är ju att bygga upp en sorts enterprise, men det är ju inte allt. Resans gång är hälften av det som gör det så speciellt när man väl har kommit dit och i vissa fall fått kvarstående vänner som man har mött i andra RP servrar. Detta är en utav mina specialiteter, och hoppas jag kan vara med att dela mina värmande konversationer med denna servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man behöver inte nämna mycket, då servern talar för sig självt. Respekten som spelarna har med varandra samt den unika känslan som man inte verkar få bland andra RP servrar. Bevisar att denna RP server är en "one of a kind". Man vet samt att man är i goda händer då man ser och har upplevt hur fair game allting är och att inget är ensidigt till antingen MODS eller något intill det. Det är samt motiverande att veta att folk verkar bry sig och faktiskt investerar tid inuti denna RP server då populationen verkar var näst intill full dygnet runt. Och en utav de, om inte den absolut bästa kvaliteten som denna server ger oss spelare är en lugn miljö utan stress då ni har bestämt er att ta det lugnt med restartsen, detta är en viktig aspekt för mig då man har möjlighet att få extrem FOMO samt känslan att det man gör inte spelar någon roll då om tre till fyra dagar allt kommer gå bort igen. Detta har ni förminskat till en nivå som jag anser var näst intill perfekt. En annan aspekt som jag anser underlättar för extremt många spelare som inte många RP servrar tänker på är att ha en verklighetstrogen hastighet kring gator, för det värsta jag vet är att bli träffad av en bil dåre i 400 när jag skulle på möte med mina medspelare. Som jag nämnde förut så beaktar jag verkligen modsen och supportrarnas jobb speciellt swedie då han interagerar med chatten och ger tips istället för att banna eller kicka någon för en simpel fråga, och en simpel varning är allt man får. Likt modsen och supportrar så är satsen en underbar komplement till RP servern då man får lära sig hur man ska vara och hur denna server beter sig m.m.
Hur hittade du Unive? Genom tips från vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det riktigt kul med vänner och folk som redan finns på servern, jag vill samt finna människor som jag kan kalla vänner och träffa IRL. Jag vill utveckla min rp och bli så seriös som möjligt inklusive att göra nytta i servern med min personlighet. Jag vill samt uppnå att skapa min egen liten kriminella grupp för att uppnå Johannes drömmar. Att utforska jobb och vidare mål för Johannes kommer samt vara en stor aspekt inom mitt RP och inte just råna banker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt Mål är att bli servens farligaste och mest respekterade Kingpin som går runt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Septic#4507
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namn Berg, Johannes Berg. Johannes har betraktat livet som en gangster med intresse ända sen barnsben och har alltid efterliknat deras livsstil i hemmet eller bland kompisar. Min karaktär har aldrig varit den typen som snitchar ut någon vare sig straffet är stort eller litet. Och förlitar sig på att man ska hålla gatornas oskrivna regler till punkt och pricka. Den trettioåriga Johannes drivs med stora ambitioner och drömmar, och har bestämt sig inom snar framtid att starta sin egen grupp och bli nästa stora King Pin.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa denna server med nytt och intresserade folk att prata med, inklusive att bygga upp min karaktärs repetition samt mål. Jag vill lära känna nya människor inom RP som man sedan kan umgås och hänga med IRL och inte bara digitalt eller med exempelvis snapchat. Jag älskar att umgås med människor och vitsord som jag har fått från kompisar eller folk jag har bara träffat en gång verkar intrycket vara detsamma. Jag älskar samt att sprida glädje med mycket humor med dessa RP servrar. Både staffs och andra medspelare har alltid sagt att jag är underbar att var med i konversationer (både under OOC men också RP). Som sagt så bidrar jag till en god stämning med grupper under både OOC samt RP. Målet är ju att bygga upp en sorts enterprise, men det är ju inte allt. Resans gång är hälften av det som gör det så speciellt när man väl har kommit dit och i vissa fall fått kvarstående vänner som man har mött i andra RP servrar. Detta är en utav mina specialiteter, och hoppas jag kan vara med att dela mina värmande konversationer med denna servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man behöver inte nämna mycket, då servern talar för sig självt. Respekten som spelarna har med varandra samt den unika känslan som man inte verkar få bland andra RP servrar. Bevisar att denna RP server är en "one of a kind". Man vet samt att man är i goda händer då man ser och har upplevt hur fair game allting är och att inget är ensidigt till antingen MODS eller något intill det. Det är samt motiverande att veta att folk verkar bry sig och faktiskt investerar tid inuti denna RP server då populationen verkar var näst intill full dygnet runt. Och en utav de, om inte den absolut bästa kvaliteten som denna server ger oss spelare är en lugn miljö utan stress då ni har bestämt er att ta det lugnt med restartsen, detta är en viktig aspekt för mig då man har möjlighet att få extrem FOMO samt känslan att det man gör inte spelar någon roll då om tre till fyra dagar allt kommer gå bort igen. Detta har ni förminskat till en nivå som jag anser var näst intill perfekt. En annan aspekt som jag anser underlättar för extremt många spelare som inte många RP servrar tänker på är att ha en verklighetstrogen hastighet kring gator, för det värsta jag vet är att bli träffad av en bil dåre i 400 när jag skulle på möte med mina medspelare. Som jag nämnde förut så beaktar jag verkligen modsen och supportrarnas jobb speciellt swedie då han interagerar med chatten och ger tips istället för att banna eller kicka någon för en simpel fråga, och en simpel varning är allt man får. Likt modsen och supportrar så är satsen en underbar komplement till RP servern då man får lära sig hur man ska vara och hur denna server beter sig m.m.
Hur hittade du Unive? Genom tips från vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det riktigt kul med vänner och folk som redan finns på servern, jag vill samt finna människor som jag kan kalla vänner och träffa IRL. Jag vill utveckla min rp och bli så seriös som möjligt inklusive att göra nytta i servern med min personlighet. Jag vill samt uppnå att skapa min egen liten kriminella grupp för att uppnå Johannes drömmar. Att utforska jobb och vidare mål för Johannes kommer samt vara en stor aspekt inom mitt RP och inte just råna banker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt Mål är att bli servens farligaste och mest respekterade Kingpin som går runt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
