Nekad MOME | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? iskander_92

Vem var det som bannade dig? ingame gurkludde och discord norrlands

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-27 211620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag earreapa i support gurkludde och inte hade tshirt på mig när jag öppnad kameran vilket var fel gjort av mig indragen medlem och krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i unive och då så spawnar jag död då hoppar jag support med gurkludde Så chillar vi? Där jag Frågar han om revive då sa han nej så skrek jag allt vad jag kunde så blev jag indragen med vilket jag ångrar jätte mycket och grovt mycket och jag ber så himla mycket om ursäkt från botten av mitt hjärt :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte felaktigt ban det var mitt fel och jag bodde inte ha skrikit jag bodde ha varit chill då skulle jag inte bli bannad men jag ber också väldigt mycket om ursäkt för att ni blev obekväma när jag var utan tshirt och jag kommer bete mig till nästa gång :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer aldrig repetera om mina misstag och fel :(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag hade varit chill och lugn och hade lämnat support när jag var klar lungt och fint istället för att earreapa dina öron och om det gjorde ont då ber jag väldigt mycket om ursäkt snälla förlåt mig jag kommer bete mig :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut att inte skrika i micken igen earreapa och inte ta av mig min tshirt medans kameran e på det kan jag lova 1000000% att jag kommer ej göra om de jag gjorde idag förlåt mig snälla jag är idiot för att jag gjorde så snälla bara förlåt mig :(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut det fattar jag Snälla ge mig en till chans förlåt Jag gjorde fel jag kommer bete mig :(

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka