Accepterad moise | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moise

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? moise_keee

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Nordman 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Rolig, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Just nu är Daniel arbetslös just nu efter flytten från borlänge till unive, men söker ett jobb. Han är mycket intresserad i bilar så han leter efter nån bil handel att jobba på. Han studerade handel och service. Hans mål just nu är att bli anställd på någon bil handel. Men senare så skulle Daniel vilja bli en del av ledningen och han känner att jobbet passar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en otrolig rp och en social och rolig rp. Jag kommer bidra med erfarenhet också då jag har rpat ett bra tag i fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte alltid kan vinna alla scenarion. T.ex om nån riktar på mig när jag sitter i en bil kan jag inte köra iväg eller köra på han bara för att slippa bli rånad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte då detta blir min första gång jag spelar på Unive.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: vehicle death match som innebär att man använder ett fordon som vapen genom att köra på någon. RDM: random death match som innebär att man dödar någon utan anledning. Fear rp: Att man inte blir rädd om någon riktar vapen mot mig, eller att man tar upp sitt vapen och börjar skjuta när nån riktar på mig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget jag kommer på.

Hej! @moise
Eftersom ditt discordkonto ej är 3 månader gammalt behöver din ansökan hanteras av en mod. Var uppmärksam på ifall du får ett PM med eventuella frågor.

Jag återkommer till dig så fort en mod hanterat din ansökan!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka