Mohammeds Bageri
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199065493159/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Forsberg
Vad är ditt discord namn? Mohammeds Bageri#8014
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 1999
Berätta om din karaktär. Mohammeds Bageri, kommer att jobba på en firma på dagarna och göra allt laglit, men under nätterna så kommer jag sälja meth, och göra butiks rån till och börja med. Min karaktär är född i England men flyttade till sverige när han var 18 pga att han sålde droger och mycket gäng kriminalitet så han flyttade till sin morbror som bodde här i sverige men det gick bra först men sen började han med droger och kriminalitet och nu är han 23 och har flyttad från sän och bor på ett motell med ingenting att förlora.
Varför ska just du bli whitelistad? Denna servern såg bra ut, Och har många scripts ser det ut som, jag kommer bidra med att va inne på servern varje dag ha roligt och inte frp rdma eller något sånt och skaffa vänner
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ha roligt och rpa, och denna servern såg bra ut å sånt, och skaffa nya vänner.
Hur hittade du Unive? Jag hittade servern random på server list och jag såg att den va svensk så tänkte att jag kunde testa någon ny server och denna server såg bra ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha rolig och rpa, Och försöka att vara lite små krminel men endå ha ett lagligt jobb som jag kommer ta med ansvar. och att inte att va ett troll som alla 12 åringar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, jag spelar på BjörndalenRP, och gillar inte den server så mycket för att staff tycker jag inte gör de korrekta valen. Så ville testa någon ny server. Och för det är så mycket 12 åringar som inte kan rpa på den
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Forsberg
Vad är ditt discord namn? Mohammeds Bageri#8014
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 1999
Berätta om din karaktär. Mohammeds Bageri, kommer att jobba på en firma på dagarna och göra allt laglit, men under nätterna så kommer jag sälja meth, och göra butiks rån till och börja med. Min karaktär är född i England men flyttade till sverige när han var 18 pga att han sålde droger och mycket gäng kriminalitet så han flyttade till sin morbror som bodde här i sverige men det gick bra först men sen började han med droger och kriminalitet och nu är han 23 och har flyttad från sän och bor på ett motell med ingenting att förlora.
Varför ska just du bli whitelistad? Denna servern såg bra ut, Och har många scripts ser det ut som, jag kommer bidra med att va inne på servern varje dag ha roligt och inte frp rdma eller något sånt och skaffa vänner
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ha roligt och rpa, och denna servern såg bra ut å sånt, och skaffa nya vänner.
Hur hittade du Unive? Jag hittade servern random på server list och jag såg att den va svensk så tänkte att jag kunde testa någon ny server och denna server såg bra ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha rolig och rpa, Och försöka att vara lite små krminel men endå ha ett lagligt jobb som jag kommer ta med ansvar. och att inte att va ett troll som alla 12 åringar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, jag spelar på BjörndalenRP, och gillar inte den server så mycket för att staff tycker jag inte gör de korrekta valen. Så ville testa någon ny server. Och för det är så mycket 12 åringar som inte kan rpa på den