Nekad mohammed12 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohammed12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joakim

Vad är ditt discord namn? Kungoraren

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed Alnajar och han är 19 år. Mohammed jobbar som städerska men han ar alltid drömt om att jobba som taxichaufför. när Mohammed var liten så dog hans föräldrar och han hade inga släktingar som bor i Sverige så han hamnade på fosterhem. Mohammed trivdes inte på fosterhemmet för han blev mobbad av dom andra barnen. när Mohammed fyllde 18 så fick han inte bo kvar på fosterhemmet och då hamnade han ute på gatan, han hittade en tidning på marken och såg att en städfirma sökte personal. Mohammed blev riktigt glad och sprang till städfirman så snabbt han bara kunde för att kunna få jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en kreativ RP och mitt mål är att alla ska trivas på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara du ska vinna så att det blir kul för dig utan att låta andra vinna så att dom med har kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? te.x vdm och det är att man inte får använda sitt fordon som vapen. copbait är inerbär att man försöker få polisens uppmärksamhet. om man har dött och sedan kommit ut från sjukhuset så ska man inte komma ihåg vad som har hänt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, jag har varit inne på flera servrar och är expert

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka