Nekad mohameds | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohameds

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109077193/

Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? LEONBANNER07#4244

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han är ungefär 25 år och heter Ahmed Abdi Hassan. Han älskar bilar och har ett stort intresse för det. han har även jobbat på postnord innan men skulle Järna vilja utveckla sitt arbete. Ungefär som polis ambulans eller mekonom. Han är väldigt snäll och rolig. Han har en far som även jobbat inom sjukvård innan så han har blivit lite uppväxt med det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill ha möjligheten att skaffa mer jobb för att utveckla min rp. Jag tycker att det är väldigt roligt att spela på unive och tycker det är den bästa svenska servern att spela på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag var väldigt intresserad av sådanna här servrar och uppskattar arbetet som är ner laggt på den och skulle gärna vilja hjälpa till att förbättra. tex som ambulans och polis och hjälpa till i staden. har åckså sett mycket youtube videos om just rp. jag har också blivit tipsad av kompisar.

Hur hittade du Unive? blev tippsad av kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag skulle vilja gå i min pappas spår och bli sjukvård eller polis. tycker det är väldigt kul att få hjälpa till och rädda folks liv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa ett jobb där man behöver medlemskap och bli riktigt bra på det

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, har aldrig varit på några andra servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka