Accepterad Mohamed Slim | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467/

Ditt Hex-ID: 11000013e14ae53

Vad är din discord tagg? Gamerboii00#4979

Vem var det som bannade dig? SCOOTT.S

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permaban för Korruption inom yrken

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev banad för att jag gjorde fel jag bröt mot era Regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var ute och patrullera när vi fick larm om att någon hade vapen på meko vå tog larmet och börja röra oss dit när vi kom dit var det ganska lugnt stod lite trasiga bilar och sånt men vi gick upp till några grabbar och frågade hur läget var och dom sa a men det är bra vad gör ni hör liksom och vi sa nej men vi fick larm om att någon hade vappen här då sa dom nej vi har inga vapen hör vi har inte sett eller hör något men sen var det en grabb som sa aa jag kanske har vapen då sa vi a men då måste vi söka igenom dig vi gjorde det och samtidigt som vi gjorde det kom det en grab upp till oss och sa ni kan ju inte bara söka igenom honom bara för att han säger att han har vapen på sig vi sa jo men det måste vi och då börja grabben som kom upp till oss när vi sökte igenom den andra grabba att tjafsa och säga a men kanske jag har vapen på mig och sånt dumt så sa a men då måste vi söka igenom dig och sånt vi gjorde det och sen gjorde jag det dummaste jag någonsin gjort jag flytta en vallmo blomma från mitt inventory till hans jag vet inte varför kanske för att jag blev lite arg på han för han var skit uppkäftig jag vet att det inte det ska påverka mig Personligen eftersom det är RP men då inna sommarlovet var jag trött och ledsen eftersom jag hade det tufft i skolan och sånt jag borde tagit en paus från rp men den gjorde mig gladare att spela på Unive men sen när han sa duma saker så tog jag åt mig (BRUKAR INTE DET MEN EFTERSOM JAG HADE DET TUFFT SÅ BLEV DET SOM DET BLEV) (BTW FÖRSÖKER INTE SITTA HÄR OCH SNYFTA JAG GJORDE FEL OCH BORDE TAGIT EN PAUS FRÅN RP ISTÄLLET MEN DET GJORDE MIG GLADARE ATT SPELA VILL BARA ATT NI SKA VET VARFÖR DET BLEV SOM DET BLEV) men tillbaka till var vi var liksom han var skit otrevlig jag var så dum jag vet att det drabbar ju han som spelar och sånt och jag gjordet ett stor misstag att inte ta en paus från RP när det lättare kan påverka mig privat men får jag en till chans ska jag se till att förbättra min rp nivå och aldrig göra något sånt igen jag vet att jag gjorde fel och som la knark i hans väska blev bara ledsen och arg på han men jag mår bättre nu och känner att jag är redo för rp igen om så klart vill ge mig en till chans men förstår om ni inte kan/vill jag gjorde ett stort fel genom att inte ta en paus och påverka rp nivån dåligt men om ni tar in mig igen lovar jag att göra mitt alra bästa att höja rp nivån på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt gjort av staff teamet att bana mig jag bröt mot reglerna som sagt jag borde inte låtit spelet på verka mig irl men hade det tufft då jag borde tagit en paus från RP men som sagt Unive gjorde mig gladare på dagarna

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha spelat när jag var lätt sårad jag borde inte låtit ett spel påverka mig jag borde tagit en paus till jag mode bättre självklart tänk till lite hur det påverkar den andra spelar när jag gjorde det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har sagt det många gånger nu men inte låta rp påverka mig personligen brukar inte det men var lätt påverkad då men om jag blir unbanad ska jag se till att ha hög rp nivå som jag brukar och se till att jag aldrig gör något sånt här igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka