Accepterad Mohamed Slim | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThatsSimpel

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2006

Vad heter du på discord? Gamerboii00#4979

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alltid efter 15-16 tiden till 23 helger länge jag vill
Måndagar:15 till 23
Tisdag:15 till 23
Onsdag:15 till 23
Torsdag:15 till 23
Fredag: 15 Till när jag vill
Lördag 12 Till när jag vill
Söndag 12 Till när 23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen några månader efter servern hade startat vet inte exakt men kanske börjar spela på unive lite efter sommar låvet 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag såklart kicka/banna alla som gör dåligt för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Det är typ ända svaret som finns. Som en servervakt ska man inte patrullera och kolla om folk gör fel, som staffs gör. Målet med servervakt är att man ska röra sig som helt vanligt förutom att om du ser på nått fel så ska du inte reporta, du ska klippa och kicka/banna dom. Jag skulle även pratat med dom jag bannar/kickar i discorden eller i lokal ooc, så dom fattar varför jag tog detta beslut.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa servern genom att få bort alla lallare så folk kan ha bra scenarion. jag vill va en del av det fantastiga staff temet jag vill kunna hjälpa unive att utveklas gennom att göra mitt bästa att see till att det är hög rp nivå runt om där jag är och få bort alla som bara vill försöra RP och servern men också hjälpa sånna som kanske är nya säga till dom nya spelarna du får en varning eller en ban nu men see till att läsa alla regler i fram tiden och kanske tillo med säga till dom kom in i discord så ska jag lära dig vill ge alla en chans liksom men ändå var hård men folk ska inte tänka att jag bara banar folk för minsta lila utan dom tänka han är snäll och rätvis och ger alla en chans

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med rp nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det, då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en person med otroligt bra rp nivå och är trevlig. Jag är otroligt aktiv och kommer hålla mycket koll och lära folk rp. Jag ska få bort alla spelare som förstör rpn på servern. Som jag nämnde där uppe kan jag minska på dsync genom att dva alla onödiga bilar som står vart som helst, om jag ser en så kommer jag dva den direkt för det är otroligt tråkigt när man bara dumpar sin bil istället för att rpa och rädda den genom att ringa falck eller nått. För detta förstör för alla genom att det skapas dsync.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa nya spelare med sin RP och hjälpa staff teamet så att dom inte behöver komma till varenda plats överallt för att det är en person som förstör RP:n på denna server. Jag vill hjälpa folk och att göra servern jag älskar bättre genom att få bort alla dåliga rpare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /noclip, /goto, /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har vart banad engång ja men det var för att jag hade det svårt i skolan och var ledsen men att spela på servern gjorde mig gladare men gjorde en ban överklagan och beräta hur det låg till och jag tror Philip för stod mig det som hände är så långt jag hoppas det är okej om ni bara chekar in den annars säg till mig så fixar jag det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka