Accepterad Moewglie | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? moewgli.

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mirre esscobar han är 26 år, hans föräldrar kommer båda två från sverige. Han hade en bra uppväxt som liten där han alltid dåliga betyg e i alla ämnen och där skolan aldrig var ett problem för han. Han hade många vänner i skolan och han var aldrig utstöt från vängrupperna i skolan, han drog mer till sig folk så han behövde aldrig oroa sig för att vara ensam. När han skulle börja gymnasiet så började han på en skola i Göteborg där han gick samhälle för att lära sig mycket om polisen eftersom det var något som han var väldigt intresserad av att kolla på olösta fall runt om i Sverige och ibland i andra länder. Det gick bra för han i skolan där med för att han tyckte att det var roligt. eftersom han var så insatt i polisen så han verkligen skulle kunna jobba med det i framtiden. Conny kollade på väldigt mycket filmer och dokumentärer av gamla och nya olöst fall. Conny fortsatte och snart så skulle han börja söka jobb när Conny slutade gymnasiet så valde han att jobba utan han började hjälpa till där han bodde alla i hans närhet visste att han var hjälten. på vad han faktiskt gjorde så de var bara glada för hans skulle och att han var hjäten och hjälpte till så att han kunde överleva. Det gick 1-2 år och Conny började hänga runt med folk och fick många kontakter. Conny snackar mycket med folk sa flytta till den här staden. Conny blir väldigt intresserad och berättar om alla hans kunskaper för folk och personer börjar tycka om han. Conny får Plötsligt en dag reda på att hans föräldrar har blivit mördade av en annan organisation, han blir väldigt förstörd och ledsen. men är mer ute efter att hitta rätt på dem som mördade hans föräldrar. Eftersom Conny har ett jobb han lever på pengar han får genom att vara polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och god rp nivå samt med en bra aktivitet och ett gott betende och få in alla min vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna utan man kan också förlora för att alla parter i secnariot ska ha roligt. Så man måste inte alltid avslita scenariot snabbt och vinna utan det kan vara ett utvecklat och roligt secnario i stället

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag några utav reglerna är ingen vdm,rdm,fearrp,metagaming,nrl, man ska tänka suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag har spelat här innan och har även spelat på massor med andra servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldrigt aktiv och är en person som vill allas bästa och ska försöka göra så bra rp som det bara gå på servern jag strävar efter en strickt och bra Rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka