Accepterad MOEBROSLOW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOEBROSLOW

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? Yahharen

Vem var det som bannade dig? master320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet riktigt inte varför staffsen valde att banna mig men jag vaknade en dag och såg att jag var bannad för inkompitent jag hade då inte gjort något på servern av det jag vet mian roller på dcn vaar inte borta så jag trode det var en bugg men sen när jag hoppade support för att fråga om bannen skrev sa dem att philip inte lakt något i bann beviset och att haan brukar glömma rensaa rollernaa så dem drog mina roller helt och banna mig från dc jag är väldigt ledsen efter som jag inte fick veta vad jag gjorde för att vara bannad och är helt vilse nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jaag var inne på servern med kompisar och rp sen när det blev kväll behövde jag lägga mig för klockan var mycket så jag vaknade nästa dag glaad för att jag köpt krim på unive men sen så stog det att jag vaart bannad jag var helt vilse och ledsen och ville söka svar för varför jag blev bannad men sen så sa staffsen att philip glömmer att rensaa rollerr sen banna dem mig jag ber om ursäkt för om jag gjort något på servern vet inte vaad jag gjorde har varit krim i 3-4 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror arr det blev någon bugg för jag vet att jag inte gjorde något tror verkligen att det var någon bugg att jag blev bannad snälla philip kan du kolla igenom om det var någon bugg eller inte jag gjorde inget snälla detta måste varit en felaktig ban vet ej vad jag kunnat göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit tidigare men detta är den första sen jag blev krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skrev till philip och andra staffs men verkar inte få någon respons snälla kolla igenom bannan jag vet att jag inte gjort något fel denna bannan måste varit fel eller bug.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej vad jag gjorde men annarsh av andra bans har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej fattar jag gör en till ban över klagan efter som staffsen banna mig i dc för dem sa att philip glömmer ta bort roller

vet ej varför jag blev bannad låg och sov när jag blev bannad blev shockad att det hände hade köp krim 3-4 dager innan bannen sorry philip om jag gjorde något

jag och min vän blev p bannade för inkompitent medans vi låg o sov av philip philip drog ej våra roller så det var väldigt skummt eftersom vi bara vart krim i 3-4 dagar och vi vet att vi inte gjort något så jag hoppar support och fråga om varförjag blev bannad och mina roller är kvar då sa en staff kevin chang till mig att philip brukar glömma bort att rensa roller så han p banna mig från dc och tog bort min krim. efter det var jag helt vilse och visste inte vad jag ska göra men sen så gjorde jag och min kompis en ban överklagan om att vi blev bannade av bug eller något fel hände och philip unbanna min kompis. han har inte läst min ban överklagan än men om den blir godkänd så får jag väl mina roller skrev en report om att det måste vara en bugg eller något så om den blir godkänd ska jag ju få mina roller tillbaka det var inte philip som drog dem utan en helper som tagit hans ärende

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka