Nekad Moe_Lester | Medlem ansökning (Enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moe_Lester

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955945384/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolas Hedin

Vad är ditt discord namn? Moe_Lester

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nico Hamilton. Nicos är född i England år 2000 och hans pappa är från England. Efternamnet Hamilton har han fått av sin pappa. Nicos familj flyttade till Sverige 2003 då var Nico 3 år gammal. Under sin uppväxt hittade Nico ett stort intresse för bilar efter han hade sett en Ferrari Enzo när han var på semester. Nico är inte särskilt känslosam han är mest lugn och gillar inte att hamna i bråk eller konflikter med personer. Nico är även ganska blyg när han ska lära känna nya personer ,Nico är nu 21 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med och påverka servern på ett positivt och hjälpa nya spelare om de behöver hjälp med något som de inte förstår. Eftersom jag har spelat på servern längre än dem kan jag också guide dem lite grann. Jag kommer även att bidra med att följa alla regler och inte lalla osv för att servern inte ska ha dåligt ryckte.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla andra svenska rp servrar jag har testat har inte varit bra och de har inte haft seriös rp.

Hur hittade du Unive? Tittade på Cosmo_bt twitch streams och tyckte servern hade bra och seriös rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jobba på ett ställe där jag trivs och har roligt med personerna i min omgivning och att leva lite som mitt drömliv ha en snygg bil och hus.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är nog att hjälpa så många nya spelare så möjligt och bidra med en trevlig stämning på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka