Nekad MMG | Whitelist ansökning[Ocsar] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MMG

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149000155/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad är ditt discord namn? officiellmmg#1800

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1998-2-1 och heter Dini Boga som även kallas för Dibo. Dini är en ödmjuk och omtänksam person. ärlighet är allt och för Dini. Dinis intresse har alltid varit bilar, och på något sätt har han velat bli en framgångsrik företagare med hjälp av mentaliteten och viljan. Dini lärde sig köra bil när han var i 7 års åldern, sen dess har han varit kär i platsen bakom ratten. Dini är född i Sverige men vars bakgrund är från Kosovo. Som liten har Dini lärt sig disciplin, empati och tålamod. Skolan har aldrig varit något för Dini, istället valde han och skolka och skita i skolan totalt. Han tog sin egna väg och lyssnade på Elon Musk som är skaparen av Tesla. Många kallar mig för Dibo eftersom Dini i sina unga år var en liten buse om man kan säga så. Men de livet är över, nya mål har satt upp på kylskåpsdörren och de är dags att visa världen en förändring på livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Regler är till för att följas, de är jag bra på. Jag kommer vara väldigt aktiv med ett moget och seriöst RP. är mer än gärna villig att dela mina kunskaper och kärlek till mina medspelare. Detta är något helt nytt för mig, jag spelar till och med seriöst utanför RP, i de vanliga servrarna. Skulle vara väldigt tacksam om jag blev Whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta verkar vara en seriös och rolig server. Har även hört många bra rykten om just denna server. Därför har jag valt denna som min första server

Hur hittade du Multistaden? Många vänner har rekommenderat mig, detta verkar även vara en väldigt rolig server med tanke på de bra responsen den har fått

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul med vänner och andra i staden, även följa dessa scenarion och och respektera själva RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Detta är min första

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka