Nekad mlkrr | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

mlkrr

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mlkrrr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? blancmm#6969

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Melker Johannson och kommer ifrån en stad i sverige som heter norrköping. Jag flyttade till Los Santos för ca 2-3 månader sen och känner mig väldigt välkommen och älskar min nya stad. Jag har ett stort intresse för bilar och fordon. Jag är 24 år gammal och drömmer om att få jobba som bilförsäljare, biltekniker eller vad som helst som har med bilar att göra. Jag har haft en ganska tuff uppväxt där jag blev mobbad hela min skolgång, och det gör att jag har svårt att lita på folk som jag inte känner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är mogen och trevlig och dem orden får jag av vänner och olika personer på servern hela tiden. Jag skulle gärna vilja hjälpa till och göra unive till en bättre server och en större server. Jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar gta och speciellt när man utspelar sig i en verklig värld där riktiga saker händer. Jag älskar alla detaljer som tillexempel att det finns mekonomen och att det heter som i verkligheten. Jag gillar också att det är bilar från verkligheten som finns.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unvie genom mina vänner och en streamer som heter cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rollspel och även utveckla servern så gott det går. Mitt mål är att få så många vänner som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig så mycket som det bara går om Unive och bygga upp servern så gott det går. Jag vill hjälpa till att göra servern bättre och större.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte nu men jag var när jag började att spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka