Nekad MJAU | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MJAU

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987630054/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? MJAU#8061

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2005

Berätta om din karaktär. ola conny är en 20 årig kille som föddes i en liten by utanför göteborg med sin familj där gick han i dagis å även dom 2 första åren i skolan men eftersom de va så mycke skit och krimminalitet i stan så flyatde dom till los santos där dom bor än idag när lars gick i 3 året i skolan så börgade de redan då gå bättre för han lärare gillade han han fick många vänner visa har han även kvar idag och hella låg å mellanstadiet åren gick de jätte bra för honom i skolan å på fritiden men när lars börgade i 7an så gick de fel dom första två veckorna i 7an så förlorade lars en äldre kompis som dog i krimminalitet han blev skjuten å lars ville ha hämd under hella de året i 7an så gick de dystert för honom å familjen och lärarna va oroliga för lars hans kunskaper gick ner å allt vart värre han testade även droger i 7an å allt fortsatte så här hella högstadiet efter högstadiet så gick han ut med dåliga betyg hans barndoms dröm var polis men eftersom hans register redan då var dåligt så var de ingen ide å försöka han ansökte till mekansikt gymnasium å tog exam där å när lars bara va 19 år så dog även hans mamma i en skjuk dom

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar RP på en seriös nivå

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är proffs inom rp och jag tar det seriöst;)

Hur hittade du Multistaden? Sökte runt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att se det som att det var IRL

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Swedish knight

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka