Accepterad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [Raaban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
53
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199540529198/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e30e82e

Vad är din discord tagg? smokedbyme

Vem var det som bannade dig? Raabanb

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel och jag märkte i efter hand att det verkligen var fel och det var inte meningen att åka iväg jag blev bara så stressad att det var 3 bilar som omringade mig så jag bara fick adrenalin och pulsen gick upp så jag bara åkte iväg för jag vart så pass stressad och kommer aldrig göras om kan jag lova er

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte typ vid mekko och jag och min polare skulle till nån kyrka i paleto och rena oss för några i gänget hade varit där och dom sa det var kul där så vi tänkte åka dit och sen kommer det 3 bilar som omringar mig så blir jag stressad och allting bara ballar ur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig för jag har lärt mig att man måste tänkas innan man gör någonting och inte bara gör utan att tänka och märkte i efter hand att det inte var bra eller smart och jag ångrar det jätte mycket och jag kommer aldrig göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för rdm för jag trodde han drog upp vapen men det var missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte åka iväg när dem riktar för det var verkligen jätte osmart och kommer aldrig göras om kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det verkligen var jätte fel och osmart och i efter hand så märkte jag att jag måste börja tänka mer på vad jag gör för ibland kan det vara jätte bra och tänka vad man gör så det inte blev som det blev.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka