Accepterad Mixxen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mixxen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Mixxen

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Jan Jansson är en ung man på 26 år som har gått igenom oerhört svåra upplevelser i sitt liv. Vid en väldigt ung ålder förlorade han hela sin familj i en tragisk bilolycka. Hans mamma Maria, pappa Johan och syster Elin omkom i olyckan, vilket lämnade Jan ensam och övergiven. Denna traumatiska händelse har utan tvekan påverkat honom djupt och format hans livs syn på sig själv och världen omkring honom.

Efter denna fruktansvärda förlust har Jan kämpat med att hantera sin sorg och sin ensamhet. Han har funnit en slags tröst i lyxbilar, troligtvis som en påminnelse om den tidigare trygghet och lycka som han en gång kände med sin familj. Denna förkärlek för lyxbilar har dock också bidragit till hans ekonomiska bekymmer, särskilt med tanke på att han arbetar som bilmekaniker.

Utöver detta har Jan också utvecklat ett spelberoende, vilket har fördjupat hans redan befintliga ekonomiska problem. Spelet har kanske varit ett sätt för honom att fly från den smärta och sorg som han känner inombords. Men tyvärr har det också förvärrat hans situation och skapat en ond cirkel av ekonomiskt och emotionellt lidande.

I denna svåra tid behöver Jan stöd, vägledning och hjälp för att kunna ta sig igenom de utmaningar han står inför. Att bearbeta sorgen över förlusten av sin familj och hantera sitt spelberoende är avgörande för att han ska kunna bygga en stabilare och mer harmonisk framtid för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med social, seriös RP. Men även mycket skratt och bidra med positiv känsla till andra på servern, så dom också får en så bra upplevelse som det bara går. Samt att jag vill utvecklas och bli bättre på RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv. Man får alltid tänka ett steg längre, har jag roligt så ska jag alltid sträva efter att dom jag spelar med också ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. VDM, att man inte ska använda ett fordon som ett vapen utan en bra anledning. COPBAIT, försöka få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat ett par veckor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? -

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka