Accepterad Mitrxxxx | Medlem ansökning [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre1409

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? mitrxxxx

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Teo Bäckström han är född 1994-03-06 han är 30 år. Hans bakgrund är enkel han gick i ut hela skolgången efter det gick han polishögskola, han hade bra betyg var väldigt bra i skolan, Hans pappa Clas Bäckström jobbade som polis innan han gick i pension och hans Mamma Sofia jobbade som sjukvårdare innan hon blev skjuten i tjänst. Han är ensamstående har ingen flickvän och inga barn det är bara Teo och hans pappa Clas. Han mår väldigt bra, han har tagit sig undan sin sorg från när hans Mamma dog. Hans största intresse är polisyrket och bilar är han väldigt intresserade i. Hans drömyrke är Polis och eftersom han har gått polishögskolan så känner han sig sugen att bli en riktig polis nu. Han är sugen på att göra staden bättre, gripa många personer och göra platsen till ett säkrare ställe.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra rpande, kommer satsa på att bli polis och då göra roliga scenarios för dom kriminella tex inte göra allt för att vinna ett scenario. Jag vill också få folk att bli polis eller mer lagliga istället för att alla bara ska bli kriminella. Och kommer vara seriös inte lalla runt som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra allt för att ha ett roligt scenario oavsett om du eller motparten vinner scenariot, inte bara spela för att vinna scenarios för då kommer det inte bli kul att rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom. 1 Copbait om man försöker få deras uppmärksamhet genom att burna framför dom. 2. FearRp att man ska värna om sitt liv om 15 pers står runt om dig och säger upp med händerna drar man inte fram sitt vapen och skjuter dom. 3.Metagaming: Att man tar ooc information och använder ingame och typ snackar dc men tar allt sånt ingame. typ du ber någon hämta dig osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 2100 timmar på FiveM, har spelat på Unive för länge sedan typ 2022 och grindade då FiveM väldigt mycket även kört på några 16+ serverar men minns ej vad de heter då detta var väldigt längre sen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka