Nekad mithyi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mithyi

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182722930/

Ditt Hex-ID: steam:110000148dd3772

Vad är din discord tagg? mithyi

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: IMG_1803.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För av en skit dum anledning och korkad anledning så uppmanade jag folk till att plundra mekonomen för ingen anledning med vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog uppe vid plockat och för någon dum anledning fick jag för mig att skriva på X att alla skulle plundra mekonomen med vapen kl 17:00 och några min senare så blev jag avstängd i 4 dagar.Så det var sjukt dumt av mig förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av staffs och helpers att stänga av mig för det.Jag vill dock få en andra chans att visa att jag kan vara smart och sköta mig.Jag ber så hemskt mycket att jag uppmanade folk till att göra det.Förlåt och jag vet att jag gjorde fel och det kommer aldrig ske igen.Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm och råkat röra en död kropp och vad jag lärde mig va att köra mer försiktigt,inte köra så snabbt och att låta bli att röra kropparna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka en extra gång om det verkligen är så värt att skriva en sådan dum sak.Liksom ta två steg tillbaka och tänka om det är värt det och tänka på att jag ka få konsikvenser av detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag,Jag har lärt mig att jag ska börja tänka logiskt alltså Sunt förnuft och att jag ska börja vara mer mogen i rpen.Förlåt igen och detta kommer aldrig förekomma igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, förlåt igen ,jag menar det.

Tillbaka