Nekad mishu | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mishu

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803560969/

Ditt Hex-ID: steam:11000013243aa09

Vad är din discord tagg? mi_shu

Vem var det som bannade dig? Anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-23 133913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag hade en fill inne på mitt fivem som jag inte var medveten om vilket blev detecterad som "hacks". Vilket jag förstår leder till p ban. Jag hade lagt in fillen för flera månader sedan, jag la in den när jag slutade spela unive och började testa 100k eller dö serverar. När jag kom tillbaka för att spela på servern igen så glömde jag helt om den och anti cheatet bannade mig. Jag hade tagit en paus från unive i ungefär 2 månader så jag hade glömt helt om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom nyss tillbaka från en lång paus från Unive. Jag hade inte spelat på några månader. Mina vänner hade börjat spela det igen och då ville jag också göra det. Så jag går in i unive och när jag är på väg in och laddar in så blev jag bannad. I början så var det en chock, eftersom jag hade inte kört fivem på några månader så jag var osäker varför jag blev bannad. Men då sa min kompis att filen som jag hade lagt i fivem filerna, för några månader sedan när jag körde 100k eller dö räknas som hacks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, den var 100% rätt, anti cheatet gjorde sitt jobb. Jag ångrar verkligen det jag gjorde, jag gjorde så klart ett väldigt allvarligt regelbrott på unive som jag redan visste man kunde få ban för. Men jag tänkte aldrig på saken eftersom jag hade inte spelat fivem på 1-2 månader så jag hade glömt helt bort om filen. Det var aldrig menat att använda den på unive och när jag spelade på unive förut så hade jag aldrig använt den. Jag använde aldrig den eftersom jag fattade hur den kunde påverka RP, scenarios och folks upplevelse av spelet negativt. En till sak som kan vissa att jag inte menade det var att jag var inte ens kriminell, så en fil som gör hitobxes större skulle ändå inte hjälpa mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan. när jag spelade unive för ungefär ett halvt år sen. Jag var en grön spelare, ledning på marjas. Jag blev bannad när jag var ny till servern, ena av mina bans var en kort ban som jag fick eftersom jag inte RPade på skador. Vilket var 100% mitt fel men jag var ny till servern, jag tog lärdom av misstaget och gjorde mycket bättre i framtiden. Sedan blev jag även bannad första dagen jag körde eftersom någon gav mig ett vapen innan jag blev krim och då blev jag bannad för att spela som krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu så är det inget jag kan göra, förutom att ångra det varje dag och försöka göra en överklaga och hoppas att ni kan förstå mig och ge mig en till chans. Men om jag kunde backa tiden så Jag hade från första början skippat sätta i filen i fivem, eftersom jag vet själv att hacks förstör allas upplevelse. Jag har ju själv varit med om när folk hackar och det bara förstör. Så det var väldigt dumt att ens använda hacks. Även om det var bara menat för oseriösa server( 100k eller dö) så var jag medveten om att det kunde räknas som hacks. Och jag kunde även ha raderat mitt fivem och installerat det igen innan jag gick in på Unive eftersom jag vet att på unive ska man inte ha graphic packs eller sound packs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att "hacks" är aldrig det rätta valet, som man säger så ska man behandla folk som man själv vill bli behandlad. Jag hattar när folk använder hacks emot mig men ändå gjorde jag det och nu ångrar jag det hela tiden. Det är ett grovt regelbrott som jag förstår leder till p ban och jag håller med om att det borde göra det. Eftersom det stör allas upplevelse. Så jag lärde mig att aldrig använda "hacks" igen även om det inte är på Unive, men samtigt tycker jag att det var ett ärligt misstag vilket borde inte dömma mig som person och aldrig låta mig spela unive igen. Jag tycker jag borde få en till chans för att visa er och mig hur jag har tagit lärdom av mina misstag och kunnat förbättra mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka