Accepterad Minion | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minion

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? cooling.23

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Berätta om din karaktär. .MIn karaktär heter David Nordberg och är 22år gammal. David Växte upp i stan och har blivit van med att ta tåget till skolan varje dag men hans största rädsla som liten var a lagarna som satt nere i tunnelbanan och supte så han unvikte att gå nära.David fick bra betyg i skolan och skulle bli mäklare bestämde han sig för så att han sökte till ett gymnasium som då var natur. han fick även bra betyg där och kom in till att plugga just spesefict som mäklare. david har aldrig varit den värsta ungen i skolan han har mer varit nörden. men det lönade sig till slut när han blev mäklare. Jag har jobbat som polis förut och har stor passion för yrket och brinner för det. Mitt mål inom yrket är att få invånarna i staden att känna sig trygga och säkra. Jag vill även såklart klättra sig upp inom polisyrket och tackar inte nej till att få sitta i ledningen en vacker dag. När jag träffar människor så talar ja alltid respektfullt och är trevlig mot alla. Vill alltid allas bästa och är en genuin och snäll person. Jag har mycket karisma och är en väldigt dedikerad person enligt mina vänner, men vad vet jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra rp. Jag kommer kunna hålla en hög rp standard och vara skyst mot alla. Jag kommer ha bra med respekt till staffsen och vara allmänt snäll. Jag kommer inte att vara en problem spelare och jag håller alltid laglig hastighet.
jag kommer skaffa job och hjälpa till med att få jobbbet som jag skaffar att det blir så bra så möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att både parter ska ha kul. Att t ex om man ser ett läga där man kan vinna scenariot men det inte koommer bli kul så kanske man låter scenariot fortsätte för att det blir roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t ex vdm att man inte får använda sitt fordon som vapen. Rdm man för inte döda någon utan anledning. Sunt förnuft är den bredaste regeln och är att man ska tänka logiskt och vad hadde man gjort irl. meta gaming är om man tar info från t ex discord och använder det med sin karaktär. cop baiting är om man medvetet vill att polisen ska t ex jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja då jag har spelat på bryggeriet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är glad och rolig som person

Vidare till muntlig. 48 timmar på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka