Nekad Minihassler | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minihassler

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Hasslerud

Vad är ditt discord namn? henry.hasslerud

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Maxy Moris 1999 07 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snälle orten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är upp vuxen i Sverige men sedan så behövde flyta till USA los angels för att pappan fick ett jobb men sen vid ålder 16 redan så började Maxy röka marijuana vilket som var olaglig i Usa sedan så kom hans föräldrar på honom så det åkte hem till Sverige vid 18 års ålder sedan så har han bodde han hemma hos sina föräldrar i 2 år för att de ska se så att han skulle sluta röka marijuana sen så har han ingen bostad så han sover i sin bil eller hem hos sina föräldrar så han jobbar för att ha råd. hans fram tids planer är att hitta en fru och hem få två ungar sen ska han jobba på ett bara jobb som kan vara roligt att gå till för de han har nu är inte så roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska se till så att alla mår bar och rp på rätt sätt för då blir det roligare att spela sedan så kan jag gärna bli polis och göra en tjänst för staten och alla andar människor som är rädda för att bli skuten av en kriminell.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna all scenarion för att du ska spela för att ha kul och kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bra vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja när jag vare nå så råkade jag säga två år som var min dator lagar i stället för min gärna lagar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR du minns saker efter din karaktär dog till exempel att du ser han som dödade dig på gatan sen så går du och säger varför dödade du mig eller att du säger till andra vem som dödade dig. VDM du använder ett fordon som ett vapen och kör på någon utan en anledning till exempel du kör på flera personer när det står och pratar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rätt så ny men har ände bra kontroll på alt i spelet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka