Nekad milton09 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milton09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121575267/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? miltonboy09#2493

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jag är 30 år gammal mitt namn är Milton Nyman och min mammas namn är Daniela och min pappas namn är Daniel. Min pappa är 35 år gammal, min mamma är 40 år gammal. Jag har också en hund som heter Leif och den är 3 år gammal. Min pappa har varit med i en trafikolycka och fått en hjärnblödning och min mamma har blivit medvetslös 2 gånger. Jag har en Audi RS3 och min pappa har en mclaren och min mamma en nissan R34. Jag är uppfödd i Stockholm det är min mamma och pappa också. Just nu bor vi i Göteborg. Vi flyttade då jag var 5 år gammal. Jag har blåa ögon och brunt hår. Min mamma har en sjukdom som heter cp-skadad. Ända sen jag var liten har jag velat bli polis. Varje dag efter skolan så drog jag till pappas jobb. Han jobbade som polis. Han lärde mig massa saker och vad de hade på sitt polis bälte. Ända sen jag var 8 år. Fick jag en nerfpistol av pappa på julen. Jag började leka med pistolen som jag vore en polis. När jag hade fyllt 12 år så dog min pappa. Då ville jag uppfylla att jag ville bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem just på denna server för jag vill bli polis och kunna bidra med att ni ska få en bättre Rp server högar Rp nivå på butiksrån och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är en bra server. Jag har sett många lira den så jag tänkte att jag också börjar spela den.

Hur hittade du Unive? jag kollade twitch och youtube och såg många människor lira unive. Så jag tänkte varför inte börja spela unive. Så sen blev unive en jävlig bra server för mig och jag började spela på den varje dag och blev bättre och bättre. Och nu har jag spelat på unive i ungefär 2 år. Och jag har haft en bra stund då jag har spelat på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas ännu mer, kunna liksom ta min RP till nästa nivå. Det skulle även vara kul att lära sig nya saker, se och träffa nya kompisar och få mer kontakter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli polis, jag vill skaffa massa kompisar inom polismyndigheten, och så vill jag vara med om ett butiksrån med riktigt hög RP nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja. Jag är aktiv i sjöstaden men är mest aktiv på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka