Nekad Milo_ | Chef-jobb ansökan [Maja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Milo

Vad heter du på discord? sk4ningen

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat runt 2 år men kom presic tillbaka för typ 1 vecka sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att försöka ha öppet så mycket jag bara kan, jag hade också velat utveckla rpn genom att man måste gå in i kontoret och skriva på ägar bevis och sånt (använda sig av emotes och /me) vet inte ifall man får göra så men ifall man får så kan de vara ett lätt sätt att utveckla rpn på. Jag vill också utveckla jobbet genom att typ ställa upp bilar på display golven som har erbjudanden, Erbjudanden är också en sak man kan utveckla jobbet med typ halloween rabatt och sånna saker. (ifall man får). Vill också utöka genom samarbeten osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som marja lisas 2 gånger innan och en av dem gångerna va jag bitr chef (vintern 2022) och då stod jag och sålde snö scootrar osv, vet dock om att systemet e ändra nu och att man måste köpa in bilar och sedan får köparen komma tillbaks typ dagen efter. Jag har liksom en aning om hur man gör och kan säkert lista ut det snabbt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är hemma runt 4-6 timmar om dagen då jag nästan aldrig är i skolan, brukar dra ut och vara med vänner från runt 18-22-01 en när jag kommer hem sätter jag mig direkt vid datorn och brukar vara vaken till runt 03. ibland senare ibland senare. Vill ha jobbet så jag kan ha en anledning att spela för just nu springer jag mest runder och inte har något att göra och för jag är intresserad i bilhandel då min morsa jobbar inom de.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jadå

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? yes

Vidare till muntlig interjuv. Du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka