Nekad Milo_ | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? Milo

Vad heter du på discord? ! Milo#5317

Hur gammal är du? 2007-07-19

Hur många timmar har du på Fivem? 1,326 hrs

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är trogen och jag vet hur man gör jobbet bra och pratar på ett profisinellt sätt samt att jag är trevlig och har en god tog mot kunder. Jag vill också bli chef för att testa på nya saker och utveckla min rp änu mer och bara bygga upp och bli en bra chef som kan styra upp club the muneno samt ha god arbetare och en trevlig bitr. vhef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter då jag har spelat på servern i ungefär 7 månader och jag kan hela f6 menyn, jag vet hur man behandlar kunder samt kolegor oavsätt hur högt uppsata dem är eller hur gammla dem är ooc jag kommer låta alla jobbar där sålänge dem är 14+ du jag vill hålla en hög rp nivå, samt att jag vill hålla en ton i rösten på mina kolegor fast man får inte gå på röst ingame så de gör absolut inget om mabn har ljusare röst en andra, sen också att dem har rpat ett tag!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Chico Balka och är bror med Abdi Balka. Allt började med en hård och våldsam uppväkst där han höll på med drg och vapen utanför skolan och i skolan skolkade han alltid från lektionerna och hade många slagsmål Chico var lite mer våldsam än abdi då abdi inte är så hård som Chico då Chico började med droger och allt när han var i 15 års åldern vilket hans mamma inte gillade och när hon väll kom på han så fick han inte bo kvar med sin bror i sthlm så han började jobba på en liten mack nedan för gatan K.ogatan kallades den den farligaste gatan i hela sthlm han var inte rädd för något tills han blev tagen av några grabbar samma grabbar som tog abdi när han var mindre dem tvingade i han att göra riktigt grov kriminella saker som hålla på med vapen och leverera stor lass med droger för att hjälpa dem fikc han 1000kr om dagen mer än de fick han bara massa slag och skit i sitt liv. 4 år senare är Chico 19 år och har fått nog av dessa tnga grabbar när han inte va med dem va han med några grabbar som va riktigt tunga tyngre än förr som ville hjälpa Chico med dem andra grabbarna, Så en dag bestämmde Chico sig för att ta tag i dem grabbar som har tvingat han att göra saker och lekt med han som en hund. 23 december 2016 sköt Chico sitt första skott med ett vapen de skottet träffa rakt i ''bossens'' panna han flög ner på marken och hans grabbar börja springa Chico kände hur makten gick igenom kroppen och hur stort de va med hans första skott efter de så bestämmde Chico sig för att han har fått allt han vill ha nu oc återvända till normala saker. Chico börjar leta efter hans familj och tillslut hittar han abdi då berättar Chico allt om vad som har hänt och vad som har hänt i hans liv. Chico och abdi rymmer där efter hemifrån pch börjar med deras dröm iv vapenhandels och droger de dem dem brinner för och är bäst på de kännar ihop mycket pengar och blir stor i sthlm, men efter ett tag så har dem kännat skit mycket pengar och flyttar t unive där dem blir rediga gangster.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 14:00 - 22:00
Onsdag: 14:50 - 22:00
Torsdag: 14:45 - 22:00
Fredag: 14:10 - 23:00 kanske lite längre
Lördag: 09:00 - 23:30
Söndag: 09:00 - 23:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart jag kommer!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope!

Har du läst våra Regler? Ja, läser dem väldigt ofta för att hålla uppe min rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka