Accepterad Milo | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? noccobollen

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milo Granström-ålder 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, lugn, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kom till staden utan mycket pengar och försöker hitta sin plats. Har börjat få intresse för den kriminella världen och vill sakta men säkert ta sig in i den. Målet är att växa inom RP, bygga kontakter och skapa ett namn för sig själv på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP, bra attityd och roliga scenarion för andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ibland låter den andra sidan få övertaget för att skapa bättre och mer realistisk RP. Det handlar inte om att alltid vinna själv, utan om att båda parter ska få en rolig och rättvis upplevelse. Man tänker på helheten i scenariot istället för att bara fokusera på sin egen karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna tidigare genom att prata oseriöst och inte hålla mig till RP, till exempel prata som jag gör med mina vänner i verkligheten. Jag fick en timeout för det. Efter det lärde jag mig hur viktigt det är att alltid hålla en realistisk nivå i RP och bete sig som att man är sin karaktär hela tiden. Sedan dess tänker jag mer på hur jag pratar och agerar i spelet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Exempel: Du ser någon du inte gillar och attackerar direkt utan att det finns något riktigt scenario bakom. VDM: Exempel: Du blir irriterad på någon och väljer att köra på personen med bilen istället för att lösa det på ett RP-sätt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv och seriös spelare som verkligen vill utvecklas inom RP. Jag är villig att lära mig mer och ta feedback för att bli bättre. Jag respekterar reglerna och andra spelare, och mitt mål är att bidra till bra och roliga scenarion på servern.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

ja “Nu är det ändrat”“Nu är det ändrat”👍
"Ville bara säga att jag ändrat mitt Discord-namn till mitt Steam-namn: från noccobollen till dubbel_mackan."

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka