Accepterad milo.l | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo.l

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? .realmille

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Lindberg och är 24 år gammal. Bob är uppvuxen i Stockholm och har haft en dröm att flytta till en ny stad senare i livet när han är 24 år gammal. Bob har en Mamma, en Pappa, en bror. Hans bror heter Hugo Lindberg. Hans pappa jobbade som mekaniker innan när han var liten. Mekaniker jobbet har gett bob ett stort intresse för bilar. Bobs dröm är att jobba som mekaniker. När han var liten så fick han en bil som var en volkswagen golf. Han fick som krav att när han skulle flytta hemmifrån så skulle bilen vara färdig och körbar.
Bobs mamma jobbade som sjukvårdare. Bobs mammas jobb har gjort så Hugo har väldigt stort intresse för sjukvården. Detta har i sin tur lett till att när hugo blir äldre så ska han jobba som sjukvårdare eller något annat blåljus jobb.
Bob och Hugo står nu här med sin volkswagen som han kört runt i flera timmar varje dag. Nu har dom båda bestämmt sig för att flytta till en annan stad men dom vet inte vilken. Bob har en kompis som bot i en stad osm heter unive staden det är en bra stad med mycket poliser och m.m. Bob har länge varit intresserad av att flytta dit men haft problem med brosan han har inte riktigt velat flytta. Men i dag har han övertalat han att flytta ditt. NU står dom båda här i unive staden men måste få ett giltigt medlem ska för att få skaffa jobb.
mvh, Bob och Hugo

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp, seriös rp, göra roliga scenarion som ska vara långdragna och roliga scenarion där man inte bara måste vinna och det viktigaste är att ha roligt. Jag ska satsa på att få ett Wl jobb så som att bli sjukvårdare och kanske få ett jobb på något anat av de olika jobben som finns på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst menas med att man ska spela för att ha roligt och inte bara vinna. Pwg och kör in i väggar och inte rpar på sina skador och gör det regelbundet blir det extremt tråkigt för dom andra som är med i scenariot. Vinner dom aldrig så kommer det kanske leda till att man inte vill spela mer eller något annat för man har tröttnat hel enkelt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst samtliga regler som servern har. vet även nästan alla regler som servern har vväldigt bra. En viktig regel som jag tycker är viktigast är suntförnuft. En regle som är lätt och simpet att koma ihåg men som många inte följer. Powergaming och powergaming 2 är en regel osm jag tror ingen följer specielt när man är krim. Pwg, pwg2 hänger ihop ganska mycket för att om man är krim och har rånat en butik så kör man i vägg rätt osm det är så krockar man men rpar inte på sina skador det kan ju bero på att man inte vill förlora sitt vapen det blir ju väldigt tråkigt för polisen när det händer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har vairt medlem på många andra servrar har även varit medlem här på unive innan. Jag har ca 1600 timmar på five m där jag har vairt både polis och jobbat på många andra wl jobb. Har många bra erfarenheter, Kan nästan alla regler som är dom viktigaste.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka