millepille05 | Beslut Överklagan [Pågående]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

millepille05

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Ditt discord namn: ola1337

Ditt Hex-ID: steam:11000016e324f7c

Vad för typ av beslut gäller det? bannad från discorden

Vem/vilka tog beslutet? ven inte riktigt tror det var philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag gjorde en idiotisk sak så jag skicka en avena gif i chatten

Hur är beslutet felaktigt? det är inte fel jag gjorde fel och ångrar mig men vill ha en till chans då jag bara är bannad från dcn

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan ej bifoga en bild men när jag ska gå med i dc står det att jag är banlyst

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Tillbaka